Výrustek v řasech

Od: Datum: 16.02.14 10:16 odpovědí: 10 změna: 07.03.14 21:40

Dobrý den,

jsem muž a chtěl bych se zde poradit. V oblasti oka v řasech se mi po čase zvětšuje takový váček (kulička), přidal jsem fotografii, snad něco málo je na ní vidět.

Nevíte někdo co to je a zda se dá nějak odstranit? Je to na velimi citlivém místě.

Děkuji, pěkný den přeji.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: kennos
Datum: 16.02.14 10:19

Zde jsou ty fotografie.

Od: jancakk
Datum: 16.02.14 10:24

Možná kožní výrůstek? Zajděte si na oční ambulanci. Podívají se na to a případně vyřežou.

Ohodnoceno: 0x

Od: mirca
Datum: 16.02.14 13:58

Měla jsem to také 2x pokaždé na jiném oku,

pokud máte odvahu, já jsem rozpálila konec jehly o svíčku a několikrát jí na to (velice opatrně) přiložila a do pár dnů to pak samo odpadlo. Chce to ale pevnou ruku.

Jinak kožní si s tím poradí raz dva.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 16.02.14 21:54

Známý mi tvrdí, že je to mýlie, vy píšete ječné zrno, jak to tedy je? Co je to?

Neporadil by mi někdo zkušený v medicíně pokud se najde?

Děkuji

Od: myse®
Datum: 17.02.14 09:55

záleží na tom, jestli to bolí nebo ne. Ječené zrno bolí. Hodně. Je to takový malý hnisavý pupínek...

Milie - je zrohovatělé zrnko rohoviny, které se tvoří pod kůží. Obvykle okolo očí...

normálně to jde propíchnout a vymýčknout... ale na tom oku bych se trochu bála...

Ohodnoceno: 1x

Datum: 18.02.14 12:55

Tak žádné mačkání neprovádějte,,Milie to není- ta je tvrdá a těžko se odstraňuje .Vypadá to na kulatou bradavičku(je více druhů) zrovna mi také vypalovali něco takového na nose. Nebojte se a zajděte si..

doplněno 18.02.14 13:01:

,,dodatek- milie se nezvětšuje jsou to miniaturní bílé tečky,které nejdou lehce srýpnout nehtem. Nedělejte nic sám,,,oči jsou oči!Nic to vážného nebude.Jen na nešikovném místě...