Co na vrásky? Marie lagrend hyaluron

Od: Datum: 04.01.14 13:57 odpovědí: 68 změna: 28.04.14 12:03

Zdravím ,prosím poradte co je dobré proti vráskám zaujal mne krém Marie Lagrend hyaluron intense skin repair day za akční cenu 870,-,prosím má to někdo vyzkoušený nebo jak se bráníte stárnutí vy... D


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kami95
Datum: 04.01.14 14:17

Když si našetříš na botox, výjde tě to levněji..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: naoko
Datum: 04.01.14 14:29

Já vrásky nemám, až je budu mít tak mě vadit určitě nebudou, na reklamy nereaguji.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.01.14 15:00

To si jen myslíte,,přijde doba ,kdy vám to bude vadit..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lendak*
Datum: 17.01.14 00:24

vrásky vám proto nevadí..protože je ZATÍM nemáte...neměl je v jistém věku nikdo...to není žádný zázrak...to je mládí...ale počkejte až se vám pod očima začnou dělat pytle...vrásky..kůže bude ochabovat,povolovat.(make up už nebude fungovat)...kolem ust rýhy...věčně utrápený unavený výraz..a čeká to každého...ikdyž samo.každý stárne jinak..ve 20 si myslíme všichni,že nám se to nestane..my budeme věčně vypadat mladě...ale přijde to tak jako tak...takže vadit vám rozhodně budou a budete je řešit stejně jako my ...pokud ovšem nejste žena, které nevadí se probouzet nespokojená sama se sebou...jít do práce a bát se na sebe někde podívat do zrcadla...pokud se i tak dokážete radovat ze života...sláva vám))

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jud1
Datum: 20.01.14 15:20

Svata pravda!

Ja som vo veku kedy ma pohlad do zrkadla rozculi a preto to riesim. Vrasky zrovna nemam, hoci mam 57 a aj obcas fajcim, ale to bude tymi drahymi kremami.

Na mojej tvari uz ale funguje gravitacia a tak sa pomaly ale isto zacinam podobat na nasho baseta. Takze asi pojdem na liftinga, aby som sa v zrkadle aspon spoznala. J.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asinara
Datum: 17.02.14 23:06

Ano, naprostý souhlas. Na všechny možné vrásky, jak na čele, kolem očí, nosoretní rýhy a marionetové vrásky (od koutků úst dolů) nepomůže nic, vůbec žádné krémy, pomůžou jen výplně aplikované jehličkou přímo do vrásky. A ty jsou docela drahé, vydrží tak 6 až 12 měsíců. A na "syslíky", čili povislé tváře, je jenom skalpel. (Naříznutí kolem uší, vnitřní vrstva tzv. povázka, se stehama nařasí /pěkně stáhne/, kůže se přes ni znovu napne a přebytečná odstraní.)Takovýto minilifting jsem absolvovala, jinak bych se ošklivých "syslů" nezbavila nikdy...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: wamp®
Datum: 04.01.14 14:37
avatar

AhojCož zkusit babské rady?Vyjdou podstatně levněji a efekt je účinný ;)http://zeny.e15.cz/clanek/pro…yzrat-na-plet-a-pokozku-tela-

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ivik®
Datum: 04.01.14 15:15
avatar

Tvorba vrásek je daná hlavně geneticky,ale také životosprávou,tedy nekouřit, nepít alkohol a kafe,hodně spát, pobyt na čerstvém vzduchu.To je základ.Já používám od Vichy - Ideal,stojí také kolem 800,- a jsem velmi spokojená.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 04.01.14 15:59
avatar

Stárnutí se bráním modrou indulonou a tím, že si to nepřipouštím.

Ohodnoceno: 6x
 
Od: cincin
Datum: 04.01.14 22:21

V Praze jsem nenašla žádnou odrinaci, vedenou Lubomírem Větvičkou. Heslo Marie Lagrend jsem taky v Google nenašla. kromě nějakých fotek všeh možného, které jsou bez komentáře. Asi to bude podvod.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarinka123
Datum: 16.01.14 13:03

http://www.vitalogy.cz/krasa,…oti-vraskam-marie-lagrend.htm

Zdravim! chci te (Vas) varovat. Toto jsou klasicke kremy na vrasky a maji krasne fotky, ale nefunguje to.

Jsem z oboru a mam jednu radu. Vzdy tady hraje roli genetika. Pokud maminka na suchou a vrascitou plet, pravdepodobnost je jista, ze budete mit taky. Plet si muzeme predstavit jako plastenku. Dovnitr (reknu laicky) jde opravdu jen 2-3% z kremu. Dulezita je pravidelna obdorna pece u kosmeticky.

Predstavte si. Krem za 5 tisic kc. 97% kremu jednoduse vyhodite. Mnoho lidi to nevi a zaplaceni doktori Vam podepisou reklamu jak to ci ono funguje.Vzdy je dulezita vyziva zevnitr a nekupovat chemickou zeleninu a kurata v levnych supermarketech, navstivit trhy a podnikatele (samo na jare a v lete) v zime toho moc nekoupime :) a opravdu vynechat, tuky, cukry, mouku a ne tolik masa. Uvidite zmeny po 3 nedelich :) Budete se citit letpe a to jak se citime je videt na nasem obliceji :) Doporucuju max krem na hydrataci pro lepsi pocit. Neutacejte stovky ci tisice za kremy, kde obal je drazsi nez product uvnitr :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: eda*
Datum: 02.02.14 16:09

Na slovenskej stránke píšu v reklame, že Lubomír Větvička má 15 rokov ordináciu v Bratislave. Ale tiež nik o nej nevie.

Nedajme sa napáliť.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 04.01.14 22:37

Ta kyselina hyaluronová je ok! A vydrží.Botox je drahý a krátkodobý a ještě výplně vlastním tukem. Záleží,kolik vám je let.

doplněno 04.01.14 22:41:

ono stárnutí se brání každý, ale do určitého věku to jde ,pak nepomůže ani svěcená voda. Záleží jak kdo ,někomu nevadí,že vypadá staře...jsme různí . Mi to třeba vadí..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.14 08:42
avatar

Je docela možné, že po naaplikování tohoto zázraku, se ráno probudíte a v zrcadle se nepoznáte :D Ale budete mít na tento zázrak pokaždé, když vám krém dojde? To se ptáte na denní krém, ke kterému by bylo dobře dokoupit i noční. ;) Několik krémů, které má pleť nesnesla, používala rodina, mazali si s tím nohy. Byl by průšvih, kdyby vám tento drahý zázrak nesednul a vy skončila na kožním. I to se může stát.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.01.14 12:45

zdravím,,ale to není krém to jsou výplně,které vám právě na estetické chirurgii udělají. Takže žádné děsivé příběhy ,jak píšete. Bylo-by dobré si o tom něco přečíst aby se pisatelka nevylekala a to zbytečnou nevědomostí zde napsanou.. Nic ve zlém. Pokud tazatelka má o tohle zájem ,je jasné,že to stojí penízky.

Záleží,na spotřebě kyseliny hyaluronové..Nekoukla jsem se odkud je,ale může si zajít do Ostravy na Černou louku.

Na nohy si raději zakoupit něco co jim náleží. hezký den

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 05.01.14 12:04

Botox, operace. Co se prodává je neúčinné, a nemůže, kdyby to působilo do hloubky, je to lék! Ostatně nedávno dělali testy.
http://search.seznam.cz/?q=testy+kr%C3%A9m%C5%AF&aq=-1&oq=testy+kr%C3%A9m%C5%AF&sourceid=szn-HP&thru=


doplněno 14.01.14 11:49:

Najlepčí je si sugerovat nahlas - mám hladké čelo, mám hladké čelo a pod.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mudranna*
Datum: 06.01.14 01:30

tento krém a taková značka neexistuje, je to podvod, nekupujte to! Zkuste lépe tablety acid hualuronic odrenomové meriké značky SOLGAR, k dostání v Evropě přes např.Amazon, atp. S pozdravem, MUDr. Anna Nobilis

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.01.14 17:42
avatar

Naše babičky používaly glycerin, zkuste taky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 09.01.14 17:01

Joo to může být dobré, s tím ošetřuji gumové káble a těsnění u auta.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.14 18:13
avatar

pro "buss"

- myslím samozřejmě kosmetický glycerin. Glycerin je součástí všech (nebo téměř všech) kosmetických přípravků. Má silné hydratační účinky a zjemňuje pleť. Marcela.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ramona
Datum: 27.03.14 14:59

Přeci jemná pletˇ a vrásky jsou rozdílné věci ...na vrásky neexistuje,ale četla jsem recenze na krém, prý pomáhá nějaký Botuline Medical od Minceru,ale je to snad polský pokoutný prodej na netu,ale já bych se obávala...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: panrada
Datum: 09.01.14 02:33

vypada to,ze jsem take naletel...ze by podvod? na techhle strankach: http://kazdodenninoviny.com/k…e-ohromeni-ctns-lag/index.php vsechny odkazy nahore na liste odkazuji pouze na jednu a tu samou stranku k objednani...a kdyz jsem psal komentar,nic se nepridalo...uz to je podivne...jeste uvidim,jak je to s tou platnosti akce do 9.1.2014...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.01.14 15:58
avatar

Když se podíváte na stránku zítra, bude tam platnost do 10.1.2014. Je to jenom reklama, i komentáře jsou podvodné. Váš komentář se nenačte ani zítra, ani nikdy jindy, stránka se jenom tak tváří. Asi jste fakt naletěl... i když, třeba to funguje.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marie7
Datum: 02.02.14 09:39

Uz len z toho, ze sa neda pridat komentar, je zrejme, ze to je vsetko ucelove, ani ja som nemohla pridat komentar.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lendak*
Datum: 09.01.14 22:21

zkoušela jsem mimické cviky...moc to nepomáhá...krémy absolutně nepomůžou protože vráska vzniká od nejhlubších vrstev kůže...a nakonec se zlomí napovrchu protože léty ubývá kolagen...ALE...stárnutí je vlastně vysychání organismu...to určitě pocitujete i na rukou...že jsou sušší než dřív...takže pokud chci pozastavit čas na maximum...musí to jít zevnitř...KOLAGEN,KOLAGEN a zase kolagen...nikolik však v krému po povrchu kůže ale obnovit "výrobu"kolagenu ve vlastním těle..to se podaří jen v případě,že budete mít dostatek vit C...bez něj se kolagen nejenže netvoří ,ale dokonce ubývá...pro zvýšení tvorby kolagenu je nutná ale i bílkovina...takže moje rada je vlastně zprostředkovaná od přední dermatoložky USA...a zní: pokud chcete aby byla vaše plet opět vystlaná kolagenem...dejte si před spaním kousek bílkoviny(sýr,maso,vejce)...a za tím si vykušte čtvrtku citrónu...bílkovina s vitamínem C okamžitě tělo nastartují přes noc k tvorbě nového kolagenu ve vaší pleti...mimo to je taky důležité hodně pít..nejlépe čistou vodu jen s citronem...žádný cukr(cukr odebírá vitamíny a vitamín C především)...a pozor: nedostatek Ca (vápníku) je příčina povadlé pleti...takže doplnit i vápník...ovšem vápník ORGANICKÝ!...v kravském mléce je vápník ANORGANICKÝ...¨takový je nám bohužel k ničemu...to je také duvod,proč má naše populace tak alarmující nedostatek Vápníku a Železa...přestože denně konzumujeme mléčné výrobky.a pojídáme maso...(ORGANIcký vápník je v zelenině)...z výše uvedeného plyne,že krémy vám opravdu nepomohou:)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: riam
Datum: 10.01.14 13:42

Zdravím, roky nelze zastavit, takže já používám ráno na obličej ledovou vodu, co nejdelší oplachování, a pak se natírám kokosovým olejem a je to daleko účinnější a levnější

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lendak*
Datum: 11.01.14 09:57

kokosový olej vráskám sice nezabrání.(třeba nosoretky se prohlubují dál a to už používám kokosák asi 2 roky))...ale jj,mažu se s ním taky...používám BIO kokosový olej PURITY VISIONE...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: riam
Datum: 10.01.14 14:07

Vyhozené peníze, stačí ledová voda na omývání obličeje a kokosový olej a je to

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.01.14 10:47
avatar

riam, kolik je vám let? Ale pravdu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dana*
Datum: 13.01.14 14:50

PODVOD Lagrend Hyaluron Intense Skin Repair Day
Nenechte se napálit!
Pozor, jsou to podvodníci!
Zadejte si do vyhledávače Active Food Supplements a hned zjistíte, o co se jedná. Jako první Vám vyjede odkaz na server podvodné firmy s hned poté další.
http://search.seznam.cz/?q=active+food+supplements
https://www.google.cz/#q=active+food+supplements
Tady se můžete podívat na nabídku v Polsku - stejné tváře, jiná jména, že by dvojníci?
http://centrumpromocyjne.pl/uroda/lagrend-643297/
Není to první podvodný produkt, který nabízejí. Už tady byly zázračné hubnoucí tablety Weight Loss a nyní to samé pod názvem Green Coffee.
Byly podány podněty na ČOI, ale podvodníci se na nás důvěřivých přiživují dál - přeci si to nenecháme líbit! Sdílejte tyto informace!
Přesvědčte se, že žádný doktor Větvička, který Vás přesvědčuje o úžasnosti krému, není.
Objednáte si dvě balení v akci, která platí "pouze dnes", pošlou Vám jen jedno balení za nehoráznou cenu a druhý den uvidíte, že akce je opět "zrovna dnes".
Na telefonní lince najdete zmatené polocizince, kteří Vám podají podivné informace.
Reklamace se údajně vyřizují v Polsku.
Opravdu věříte, že Vám někdo z těchto podvodníků vrátí peníze?

Více zde: http://marie-lagrend-proti-vraskam.webnode.cz/

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.01.14 20:35

Jen tak v rychlosti jsem koukla na odpovědi - byla bych pro ty babské recepty , nebo zkuste od Energy krém Cytovital mar.

doplněno 13.01.14 20:36:

a ještě hodně pít čistou vodu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirka1
Datum: 14.01.14 11:46

Ve stáří se plet vysušuje, objevila jsem krém skin cap a jsem spokojená.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 14.01.14 12:53
avatar

Nejlepší bude na vrásky krém z lékárny, co se používá ne dětskou prdelku, za 24 korun. :D - pt

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.01.14 17:46
avatar

Tak napište název. Protože každá lékárna má jiné ceny, a když požádám o krém na dětskou prdelku za 24 korun, tak určitě neuspěji.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pt®
Datum: 14.01.14 19:37
avatar

V tomto balení 125 ml je dražší, asi 64 korun.

doplněno 16.01.14 13:11:

Tento krém používá na pleť Květa Fialová.

doplněno 16.01.14 15:36:

Příbalový leták: http://www.tiplekarna.cz/leni…ska-125ml~z8595047104023.html

UŽITÍ:

"...Lze použít samostatně..., jako výživný, pleťový krém..."

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 15.01.14 19:50
avatar

Díky. Zkusím to. Ne, že bych toužila po omládnutí, *smich*, tomu nevěřím, ale už mne nebaví vyhazovat peníze za krémy, které nikdy nesplní to plkání, co je jednak v návodu a jednak od prodejce. Ale obličej si něčím mazat musím a věřím, že tento obyčejný krém splní mé očekávání.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarinka123
Datum: 16.01.14 13:11

suzymon: ve skole jsme meli, ze nase plet prijme 3% z kremu, takze to neni o kremu ale jak bylo vyse uvedeno, je to o vyzive :) vse musime dostat dovnitr! :) ja zeleninu nemusim a snist 400g denne (ale pouze zeleniny bez chemii takze vynechte tesco umelohmotna rajcata a papriky ci pomerance bez vitaminu a chuti) a reknu vam ze jsem si na ni zvykla :) ano, je drazsi ale chutnejsi a zdravejsi. Zase nekupuju drahe kremy takze se to vykompenzuje :))

je mi 45 ale vsichni mi typuji max 35 :)) a vynechte stres a spech a nemracte se! :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 16.01.14 15:12
avatar

"sarinka123", copak je to za školu? Jistě nějaký rychlý kurs pro kosmetičky. A co máte proti sádlu? Vypadá to, že opravdu toho nevíte moc. Sádlem se potírají i jizvy po operacích a ty jsou sakra hlubší než vrásky. Sádlo není žádné "fuj", to opravdu ne. - pt

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.02.14 16:54

,,ano sádlem se opravdu potírají jizvy ,,sama jsem to zažila - jak mi to poradil chirurg ..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sarinka123
Datum: 16.01.14 13:13

opravdu nezkousejte kremy na detskou prdelku, prectete si slozeni: nejake uklidnujici latky proti opruzeni a vazelina a nebo 80% kremu jsou z veproveho sadla jako zaklad...fuj

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 16.01.14 15:21
avatar

"sarinka123", to ještě neznamená, že je krém jen na dětskou prdelku, ale děťátko se natírá po koupání celé, aby se jemná kůžička nevysušila, ale aby byla jemná a vláčná, víme. - pt

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.01.14 14:53

Na té oné části nejsou vrásky,,,a jinak krémy jsou tak na vytahování peněz z kapes důvěřivých lidí...

doplněno 16.01.14 14:58:

vrásky máte z mimiky a nezapoměňte na gravitaci,,ta je strůjcem uvadající pleti, Nepomůže vám ani mrkev či jiná zelenina ,z nevyspání máte jedině dočasně unavenou pleť. Na stáří není NIC! Jedině kudla , anebo výplně,nebo nitě,nebo skalpel. Popřípadě botox ...vím o če píši ...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lendak*
Datum: 17.01.14 00:28

gravitace není prvotní příčina povolování pleti a vznik vrásek...je to ubytek kolagenu v kůži a hormonu estrogenu,způsobené věkem...to jsou základní stavební pilíře pevné pleti...gravitace byla je a bude...

doplněno 17.01.14 00:31:

proto píšu a radím vám dobře..začněte zevnitř!...zvnějšku žádný krém nepomůže a plet bude sice řádně promazaná ale to je tak všechno..povolovat a krčit se bude dál...musíte zvýšit tvorbu KOLAGENU..už to tu opakuji podruhé...tzn..příjem vitamínu C...+ bílkovina...+ organický vápník(v zelenině)...ten v mléce není vhodný a je na nic.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 17.01.14 14:26

Vrásky jsou z mimiky a pokles kůže je gravitace zemská.I když se to zdá divné,,je to tak, Můj plastický chirurg mi to vysvětloval. Ono i mladí lidé mají vrásky a kolagenu mají dost.

Dříve lidé jedli vesměs zeleninu a vypadale starší jako my dnes.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: lendakk
Datum: 19.01.14 19:01

plastickej chirurg vám řekne cokoliv abyste ho potřebovala...;))..stejně jako každej kdo se nečím živí...ale to je jedno..je to diskuze o vejci a slepici...co bylo dřív?...dnešní mladí vypadají mladší protože člověk se vyvíjí...každá generace je jiná a s gravitací to nemá a absolutně co dělat...jsou to geny toho kterého jedince...jeden má kvalitní kůži a jiný ne...¨někdo má pokožku suchou,lomivou,tenkou,s dostatkem kolagenu nebo naopak s nedostatkem...a podle toho se mu bud dříve nebo později tvoří vrásky...kdyby za to mohla zemská gravitace měli bychom všichni kůži povolenou už za prvních 15 let života...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.14 21:01

,,zdravím,,,měla by ste si o tom více přečíst. Krém nikomu nepomůže ,,jen ho namastí jako boty.

Já vám tady jasně píši,že uvadající pleť je následkem gravitace ,,stejně jako i jiné oblati ,,PRSA ,, a tam se vrásky nedělají!

doplněno 23.01.14 21:07:

ještě dodatek ,,vrásky a povadlá pleť syslíky- volná sanice .nemají nic společného.. Jak jsem psala i mladí mají vrásky ,,vrásky mimické . a na povadlou pleť volnou ,,dejte si ruce na sanice a povytáhněte k uším,,,to je věc plastika a ne krému. Jaký je tam nadbytek a to je ta gravitace,kterou projde každý.I krk ,,podle krku se dá poznat věk..

Ohodnoceno: 1x
 
Od: andycibulka*
Datum: 30.01.14 17:48

Omyt se "SRANI ROSOU" . To funguje nejlepe.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hoksela
Datum: 04.02.14 09:27

Dopručuji, mrknout se na tuto stránku http://www.newsky.cz/mudr-lubomir-vetvicka-praha/ - bez komentáře...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aninaz
Datum: 04.02.14 22:51

Víte, ono záleží na tom, koho se zeptáte. V kosmetickém salónu vám budou tvrdit, že nejúčinnější jsou obličejové masáže. Jiná kosmetička vysvětlí důležitost správného krému, plastický chirurg zase doporučí plastickou operaci obličeje a nejlépe i krku. Prostě každý propaguje to své a pokud možno za co nejvyšší finanční odměnu. Velmi důležitá je ale opravdu naše genetická výbava, to znamená, co jsme zdědili po svých předcích, a to nejenom po rodičích. Komu však není dána do vínku bezproblémová pleť nebo pleť, která dlouho dokáže odolávat nepříznivým vlivům, pídí se po nějaké pomoci. Kvalitní krém skutečně potřebujeme, občasná masáž udělá také dobře, plastická operace pomůže nejvíce. Krém nikdy nemůže udělat takovou službu jako operatér. Ne každý je ale ochoten nebo schopen tolik zaplatit. A jestliže se ptáme, zda krém nebo ovoce a zeleninu, není otázka kladena správně. Chceme-li zkvalitnit svou pleť, měly bychom vzít v úvahu oboje. Ne každý krém je kvalitní a zároveň vhodný pro každou pleť - zkušená kosmetička by mohla poradit. Ale nakonec jsme to my samy, které poznáme, jak nám který krém vyhovuje a pomáhá. Žádný nepomáhá udržet pleť úplně bez vrásek, ale aspoň svěžejší, vláčnější, hydratovanou, a taková pleť i pomaleji stárne. Takže: krém nám vrásky neodstraní, ale pomáhá oddálit vadnutí pleti. Aby však byl účinek vyšší, každá zodpovědná kosmetička doporučí zároveň i správnou životosprávu. A do toho patří i správný denní režim, odpočinek, 8 hodin spánku, nepřejídat se, nekonzumovat potravu s nadměrným množstvím tuků a sacharidů, ale potravu s dostatkem bílkovin a vitamínů, ale také vlákniny, sodíku, hořčíku, vápníku _ a to je skutečně především zelenina a ovoce, ač se to třeba někomu zdá nepochopitelné. Doporučená spotřeba zeleniny a ovoce je 600 g denně. Ruku na srdce, kdo z nás to dodržuje. Neměly bychom to přehánět s alkoholem, ale na druhou stranu dodržovat pitný režim. Mnohým z nás může pomoci právě čistá voda, i pleť totiž takzvaně vysychá. Dále do správné životosprávy zařazujeme pozitivní přístup k problémům, klidné řešení stresových situací, pobyt na čerstvém vzduchu ap. Výborné jsou i domácí obličejové masky, nejlépe samozřejmě z domácích surovin (např. vajíčka, med, jogurt, okurka _ produkty by měly být nejlépe z oblasti, kde žijeme). Přeji nám všem, abychom se s přirozeným stárnutím vyrovnávaly v klidu a s humorem. A vězte, že i vrásčitá tvář je krásná, jestliže se v ní zračí pochopení, moudrost a láska. K čemu je krásná tvář odrážející lhostejnost a chlad?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hanice
Datum: 05.02.14 13:35

Je to podvod. Ja naletela, zadny zazrak se nekonal, tak budu chtit penize zpet. Ale nejak se nemohu dopatrat, kam to zaslat zpet a jak se s nimi spojit. Nedejte se nachytat jako ja, jsou to vyhozene penize!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: malaanka1
Datum: 13.02.14 16:10

Ja som tiež naletela podvodníkom.Chcem vrátiť krém späť,ale neviem na akú adresu.Vedel by mi niekto poradiť?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hcko
Datum: 14.02.14 00:48

POZOR! Marie Lagrend je podvod, hledejte na internetu!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.14 09:15
avatar

Krém který působí proti vráskám neexistuje.Jen se z lidí tahají peníze.Je to opravdu geneticky dané,,mě je 53 let,vrásky nemám,lidé mi hádají 39-40let.Máme to v rodině.tatínek také vypadá o 20let mladší.Tady souhlasím se sarinkou.Já používám dětský krém Johnson http://detska-kosmetika.heure…nson-s-baby-soft-krem-100-ml/ protože jiný nesneu,pálí mě po nich oči i tváře a až jednou budu potřebovat odstranit vrásky,tak si raději peníze za ty drahé krémy dám na stranu a zaplatím si plastiku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asinara
Datum: 17.02.14 23:22

Přesně tak, mně je přes 60 let a na povolenou kůži, která prostě už v těch letech holt je - na nehezké povislé "syslíky" po stranách brady - mi pomohl jen skalpel, abych se jich zbavila. Nic jiného nepomůže. Vrásky příliš neřeším, moc jich nemám, teď si v klídku dál přeměřeně stárnu. Ty "sysle" byly nejhořší a tváři přidávaly ještě několik let navíc...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ramona
Datum: 17.02.14 23:44

syslíky myslíte od brady po stranách ...? a to se snad dělá jen v úplné anestezii...? to mám strach,vrásky si občas nechám vyplnit injekcí a je to super,nekouřím nepiju,tak si na to těch pár tisíc za rok našetřím a jsem nadšená ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ramona
Datum: 17.02.14 23:47

Jinak někde běžel názor na polský krém Botuline Medical od Minceru a pisatelky pěly na něj ódu,ale bych tomu nedůvěřovala,asi zase nějaký soukromý výrobce typu Avon...apod.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: arwen
Datum: 20.02.14 17:00

Tento krém, podle recenzí, (na jiných stránkách, než jsou stránky firmy, kde jsou recenze upravované), není žádný zázrak. Navíc firma prý nejedná úplně tak, jak by se slušelo... Osobní zkušenost nemám, jen co jsem se dočetla.

Je mnoho hodně kvalitních firem, které nabízí krémy a péči proti stárnutí, včetně poradenství, za daleko nižší ceny. Navíc je každá pleť jiná a vyžaduje tudíž specifickou péči. Takže jeden krém pro všechny je opravdový zázrak, kterému bych moc nedůvěřovala.

Hodně dělají i genetické vlohy, ale správnou péčí se dají zázraky dělat také a to za daleko méně peněz :)

Naše babičky to věděly také a jak krásné byly. Používaly přírodní a rostlinné produkty a toto tajemství si předávaly dál. Nyní několik firem, které znám, používá právě metod našich babiček a z vlastní zkušenosti mohu posoudit, že to funguje a víte, co si na obličej dáváte.*pusa*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.02.14 17:04
avatar

Mamka si nejvíc chválí obyčejný mandlový krém za cca 100 kč.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lucie*
Datum: 21.02.14 10:06

Milé dámy, kdo potřebuje v této otázce pomoci, poradit, pište na mail: gajinka@seznam.cz.

Jsem v oboru již několik let, rozhodně nedoporučuji krémy na dětskou prdýlku jak tady někdo psal, je to sice hezká představa, ale chtěly by jste tak vypadat? :-D To je legrace, jde hlavně o to, že každá žena má pleť jinou, proto je třeba se ke své pleti chovat individuálně a né tam patlat kde co nebo kdo Vám co napíše, řekne atd. Mám ženy, které byly i na botoxu, a po mé nechirurgické péči, která zafungovala i na nich mi říkají, že je mrzí, že ke mě nedošly dřív, že botox nemusely podstupovat atd.

Ozvěte se, ráda pomůžu ,-)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.02.14 11:55
avatar

Ten krém o kterém jsem tady psala NENÍ na dětskou prdýlku ale tělový krém pro miminka.Navíc mi připadá,že si tady chcete dělat reklamu na kosmetickou péči.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 21.02.14 14:33
avatar

wanesa, mám přesně ten samý dojem. A navíc, i kdybychom na její email napsaly, tak přece sama říká, že každá žena má jinou pleť. Jak to podle emailu pozná? Co když má ten kosmetický salon ve městě, vzdáleném od mého bydliště třeba 100km? Tak jak nám všem chce poradit a prospět? Asi tím, že nám nabídne jiný "zázračný" krém, který má pochopitelně v prodeji pouze ona. Ach jo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evak*
Datum: 13.03.14 21:00

Zdravím, já zkušenost s tímto krémem nemám, ale co používám já a mám na to dobré ohlasy i z okolí je galvanická žehlička. Kdyby jsi ji chtěla zkusit, mohu ukázat. Kdyžtak můj mail je ewa-k@seznam.cz

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.03.14 19:59
avatar

Zdravím. Já mám vyzkoušený krém Nivea Q10 na oční vrásky a po měsíci mazání mi opravdu pytlíky pod očima mizí.. a není zas tak drahý - koupila jsem v akci za 150,- Hodně štěstí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: adriana77
Datum: 18.03.14 21:21

No já na krémy moc nevěřím. Žádný krém se do hloubky nevstřebá a pokožka si vezme opravdu jen zlomek látek, které obsahují a mají mít nějaký účinek. Sebedražší krémy nám hold nepomohou. Já mám nejvíce vrásek okolo očí a úst. Žádné krémy mi nepomohly a tak se je snažím zakrývat. Nejlepším pomocníkem pro zakrývání je mi gel Gone in Sixty Second. Sice to má efekt jen dokud ho nesmiju, ale pro mě k nezaplacení. První jsem dostala od dcery a musím říct, že mi naprosto vyhovuje. Teď už si ho objednávám sama. Pro ty které by něco takového oslovilo, tak přidám odkaz, kde ho kupuji já: http://zdravi-zdravotnickepotreby.cz/product.asp?P_ID=973

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 19.03.14 09:02
avatar

Adriana, tak jsem se na odkaz podívala. Videa vypadají opravdu důvěryhodně, ale zdravý selský rozum mi napovídá, že to ve skutečnosti takový efekt mít nebude. Škoda, že ten zázrak není možné vidět na vlastní oči. Ale je to velice šikovně natočené, jenže dnes už jde takové video lehce natočit. Zajímalo by mne, proč se taková zázračná emulze nedá koupit jinak, než na objednávku. Proč ho třeba nenabídnou do lékáren, nebo parfumerií s tím, že by si to člověk mohl opravdu vyzkoušet. Mohou přece dát k dispozici zkušební vzorek a pokud by to opravdu fungovalo tak, jako jsem viděla na tom videu, tak by si to každý koupil. A rád!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: martinal
Datum: 03.04.14 18:03

Ten prodejce je podvodník. Řekla bych, že je to organizovaná skupina podvodníků, která lidi okrádá u nás, na Slovensku a ještě v dalších státech, a to s neuvěřitelnou drzostí. A kontrolní úřady nedělají vůbec nic. Teda ano, vozí se po těch, kteří mají špatně nakolkované ceny v obchodě, ale jsou snadno dohledatelní.

Pokud bych si objednala a zjistila, že jsou to podvodníci, žádnou zásilku bych nepřebírala. Nepochopím toho, kdo když zjistí, že byl podvedený, ještě stahuje ocas v obavách a drží pusu a krok. Proberte se!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hecana
Datum: 05.04.14 22:09

Dobrý večer, krém môžem vrele doporučiť z vlastnej skúsenosti. Mám ako denný tak aj nočný, používam ho len tretí deň a výsledky sú už vidieť. Mám 66 rokov, vrások veľa nemám, len okolo nosa a kútikov úst, ale pekne sa to začína vyhládzať...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: marcelastem
Datum: 28.04.14 12:03

Mě vyhovují produkty řady Stem Cells - na hlubší vrásky používám konkrétně Botu Intense, vrásky mi to nádherně vyhladí a pleť je o poznání mladší, žádný botox nepotřebuji. Je to docela zajímavý přípravek, zkuste si o tom něco načíst, jedná se vlastně o produkt obsahující látky, které aktivují vlastní kmenové buňky, které obnovují pleť. Věkem se aktivita těchto buňek snižuje a proto je potřeba je zase dodat. Osobně jsem to vyzkoušela, protože mě to fascinovalo a výsledky vidí i mé okolí :)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.