Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bělení zubů - jít do toho nebo ne?

Od: silvus* odpovědí: 10 změna:

Dobrý den,
pracuji jako hosteska a tak je pro mě perfektní vzhled důležitý. Proto jsem začala přemýšlet o bělení zubů. Začaly jsme proto s mamkou hledat nějaké informace na internetu až jsme narazily na článek . Musím říct, že nás docela šokovalo množství vedlejších účinků. Mamka má známou zubařku, tak ji zavolala a zeptala se jí jak to s těmi vedlejšími účinky je. Známá jí poradila, ať mi to bělení zakáže, že prý to skutečně má mnoho vedlejších účinků a hlavně je to prý velký záhul na zuby, který se může projevit třeba až po několika letech! Říkala, že každé bělení určitým způsobem ničí strukturu zubu a zubům škodí. Mamka mi tedy samozřejmě nejen že bělení nezaplatí, ale rovnou mi je zakázala.
Chci se zeptat, co mám dělat? To bělení skutečně chci a plánovala jsem to, že si to budu přát jako vánoční dárek, moc jsem se na to těšila :( Na vánoce určitě nějaké peníze dostanu, tak bych si to mohla zaplatit sama, ale jestli na to mamka přijde, tak to bude zlý :((( Co mám dělat?

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Dobrý den. Silvuš, máma to s Vámi myslí dobře. Aby se neunáhlila, poradila se o věci se zubařem, tedy s odborníkem. Zdraví máte jen jedno a zuby Vám nové již také nenarostou. Myslím si, že pokud dodržujete zubní hygienu a staráte se o sebe, že bělení zubů oželíte. Mít zářivě bílý chrup za cenu toho, že to zubům moc neprospívá, je opravdu hloupost. Poslechněte svojí mámu. Oceníte to později.

mowla*
hodnocení

0x

Zuby máš doživotní, hostesku budeš dělat jen pár let - na bělení se vykašli, nebo budeš mít za pár let sice zuby bílé, ale ne svoje - a budeš muset dostat ještě móóóc výplat, než si vyděláš na nové zuby...

doplněno 22.11.12 22:25:

Mimochodem - většina kosmetických přípravků propagována jen proto, aby firmy, které je vyrábí, měly ´kšeft´ - poptávka je vytvářena uměle, reklamou - jinak by po tom ´ani pes neštěkl´...