Menstruuji i když bych neměla

Od: Datum: 30.01.14 10:47 odpovědí: 7 změna: 30.01.14 11:47

Dobrý den, beru svojí úplně první antikoncepci a pořád krvácím. Když jsem brala první platíčko, měla jsem to celý měsíc. Vzala jsem si první prášek v den menstruace a měla jsem to až dokonce platíčka, pak jsem vynechala a pořád jsem to měla a když jsem začala brát druhé platíčko už jsem měla od toho pokoj. Takže jsem brala druhé platíčko, všechno bylo ok a pak jsem zjistila že si to potřebuju oddálit (byla jsem na praxi a já mam s menstruací problémy, je mi vždy hodně špatně takže jsem nechtěla zameškat) takže jsem dobrala druhé platíčko, nevynechala jsem a brala jsem dál. Potom jsem si jeden den zapomněla vzít prášek a vzala jsem si ho až druhý den, a trošku jsem špinila, tak jsem volala mamce co s tím teď mám dělat a ta mi řekla ať beru normálně dál, že to přestane. Takže jsem brala dál, ale ono to nepřestalo a od toho dne kdy jsem to dostala to mám už 12 dní.. Normálně prášky beru a furt to prostě mám a už jsem z toho hotová. Myslíte, že to je špatnou antikoncepcí, nebo čím? Vím, že je to moje chyba že jsem si zapomněla prášek vzít ale stát se to může, ale mě přijde divný že to prostě mám 12 dní, kdyby jen týden tak ok, ale takhle dlouho.. Fakt nevím co s tím:( Díky za každou odpověď.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.01.14 10:53
avatar

Ahoj, ono trvá až 3 měsíce, než si tělo na antikoncepci zvykne, a do té doby provádí různé věci, dlouhé krvácení, nebo naopak krvácení zmizí a objeví se nepravidelně. Ale menses celý měsíc, to není úplně v pořádku, a možná ti tato antikoncepce nesedí. Skoč za doktorem a tohle všechno mu řekni.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vis*
Datum: 30.01.14 10:53

Sice ti neporadím, ale fakt musím konstatovat - zlaté naše (mužské) holení. *uf*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: agathexp*
Datum: 30.01.14 10:55
Já myslím, že by nebylo od věci jít ke gynekologovi a zkonzultovat to s ním, abys neměla nějaký problém.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cuca®
Datum: 30.01.14 11:11
avatar

Normalni to neni, jak pisete sama. Navstivte gynekologa, ten poradi co se deje.prvni pilule se ma brat prvni den menstruace, po vyuzivani se behem toho tydne dostavi menstruace a zacnete brat dalsi plato ve stejny den v tydnu, kdy jste zacala brat prvni, ale to jiste vite.

Pisete, ze mate s menstruaci potize, zrejme to telo se nejakbrani.doktor posoudi zda je lepsi zmena antikoncepcnich pilulek, nebo vam je treba vubec nedoporuci uzivat, ale od toho je on.

Divim se, ze se s tim tak dlouhotrapite.ps:pokud je berete jako ochranu pred pocetim, tak bych se bala, jestli funguji kdyz se s vasim telem deji takove alotrie.tak pozor.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.14 11:13
avatar

Není pravdou, že se první pilule pokaždé bere první den mensesu. Je mnoho druhů prášků a mají rozdilné načasování užívání.

doplněno 30.01.14 11:26:

Souhlas*palec*, zřejmě jí tenhle typ nesedl:)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: cuca®
Datum: 30.01.14 11:22
avatar

Omlouvam se.to jsem netusila, beru to podle svych, kazdopadne si myslim ze telo tazatelky se bráni .jedine gynekolog pomuze.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.14 11:47
avatar

Tohle je rozhodně stav na návštěvu lékaře.

Určitě ale platí jedna věc: když mentruace nefunguje jak má, nezkoušet žádná alotria s posouváním nebo nepravidelným braním prášků. To si nechat na dobu, kdy už ji budete brát delší dobu a cyklus bude ustálený (a ani pak se na to nedá spolehnout a může se zase pořádně rozhodit).

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.