Jak přibrat jsem zoufalí :/

Od: Datum: 17.01.14 20:51 odpovědí: 9 změna: 18.04.14 15:50

Ahoj, jsem zoufalej ze svojí váhy v 16 letech mám pohých 55kg :/ ať jím co jím kolik jím tak nepřibírám, chci posilovat posiluju snažím se dodržovat jídelníček i pitní režim, ale výsledek po posilování neni takoví...když bych chtěl opravdu nabrat tuky, co jíst máslo několik g nebo tučná jídla přejídat se pořád?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.01.14 21:35
avatar
Za mě doporučuji obyčejné ovesné vločky, Když mi bylo 17, taky jsem byl hubenej, posiloval jsem a nemohl přihrát. Pak jsem je začal jíst několikrát denně a za rok jsem měl o deset kilo více. Krom toho to stojí pár korun, takže to není ani finančně náročné...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: palana*
Datum: 18.01.14 04:07
Sranda, jak holky v tomhle veku resi opacny problem :D Jez hodne navecer a hodne tuky a cukry. Pocitej si kalorie, doporucuji stranku kaloricketabulky.cz
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.01.14 21:42
avatar

Hodně špatná rada, sice přibere, ale odrovná si zdraví.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.01.14 14:23

to jezení na noc myslíte vážně? A s těmi sladkostmi? To snad ne!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kotiz*
Datum: 19.01.14 15:51

Sestav si, případně si nech sestavit kvalitní jídelníček, který bude bohatý na bílkoviny (maso, sýry, tvaroh, vajíčka, luštěniny...), sacharidy (vločky, rýže, těstoviny, brambory, pečivo...) a tuky (spíš se skus držet zdravých tuků, např z ořechů, ryb, avokáda, oliv...), jez pravidelně alespoň 6 krát denně. Do toho hodně ovoce a zeleniny. Také je dobré před spaním sníst tvaroh, případně nějáky kaseinový protein, aby mohlo tělo budovat hmotu i ve spánku. Není naškodu zařadit i nějáke doplňky výživy v podobě např. syrovátkového proteinu (pro nabírani je vhodný měněprocentní, tzn. 70až80%) a také můžeš zařadit gainer (sacharidový nápoj), zaleží na finančních možnostech.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 19.01.14 21:44
avatar

Zdravím, začni makat a jez hodně masa. Červeného masa. Navečer po cvičení tvarohy, nebo si dělej třeba koktejly z vajec, tvarohu, mléka, ovoce. Tuky jíst můžeš, s mírou, a zdravé, jinak sice nabereš, ale špeky.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.01.14 18:34

Tento problem mělo v mládí poměrně mnoho lidí, včetně mě, a neexistuje pro něj vhodné řešení. Já se neuvěřitelně přejídal, nejedl jsem úplně zdravě a nepřibral ani kilo. Jediné, čeho tím můžete docílit, je narušené zdraví. Věřte, že za pár let se váš rychlý metabolismus zpomalí a začnete přibírat. Já v mládí cvičil jako profi sportovec a neměl jsem téměř žádné viditelné svaly... po dvacítce se to začalo zlepšovat a dnes už si nemůžu stěžovat. Dokonce teď nemůžu přestat cvičit, protože bych začal tloustnout. Takže trpělivost...všechno časem přijde.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ma*
Datum: 17.04.14 13:15

Záleží na tom jak posiluješ a co jíš po tréninku.myslím,že by jsi měl vyzkoušet tvaroh.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 18.04.14 15:50
avatar

ale klid, však i ty jednou přestaneš růst do výšky, ale do šířky ne. Podobný dotaz tu byl už několikrát a tak poněkolikáté napíšu totéž.

*

16 let - 170cm/ 50 kg

18 let - 185 cm/ 65 kg

20 let - 193 cm/ 73 kg

dnes - 193 cm/ 120 kg, kterých se nezbavím a nezbavím a nezbavím.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.