Antikoncepce Katka vs měsíčky

Od: Datum: 26.12.13 09:45 odpovědí: 2 změna: 26.12.13 11:57

Dobrý den, mám tu takovou ženskou otázku. Je mi 15 dostala jsem od gynekologa antikoncepci Katya. Pokud jsem to pochopila dobře, měla jsem si vzít první prášek první den menstruace dobrat jjedno plato a pak 7 dní pauza. Tak jsem to taky udělala, za sedm dní jsem prášky opět nasadila myslela jsem že menstruace už je pryč ale druhý den co jsem si vzala prášek mi měsíčky opět začeli. Nevím jestli je to normální možná něco dělám špatně takže prosím kdyby mi někdo uměl poradit pomohlo by mi to. :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ivik®
Datum: 26.12.13 09:49
avatar

Dobrý den, než se cyklus upraví podle toho, jak berete prášky, tak se toto stává,než si tělo zvykne.Trvá to tak 1-2 měsíce.Berte to dál podle pokynů ,pokud by ale nastaly jiné problémy, raději zajděte ke gyn. a on poradí.

doplněno 26.12.13 10:45:

Ještě jsem chtěla doplnit: může se stát, že začnete přibírat naváze, někdo to tak má,tělo po práškách zadržuje vodu,někdy je větší chuť k jídlu, bolí hlava,žaludek,jsou to takové problémy,které užívání doprovázejí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kami95
Datum: 26.12.13 11:57

Pokud vím, tak prvních pár měsíců užívání je toto normální..pokud se ti to stane znovu, zajdi za doktorkou..

Ohodnoceno: 0x
 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.