Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci se zeptat, jaký je váš názor na výživové (nutriční) poradce? či zkušenost s nimi? Jsou opravdu všichni na draka, tak jak čtu ve většině diskuzích?
uvědomte si, jak dobrý kšeft je radit proti obezitě. Lidi na takové rady slyší a jsou schopní utratit majlant, jen aby se dozvěděli, že žijí zdravě.
Proto vám radím: Jezte to, co přiroda lidem dala už kdysi dávno v pravěku. Obiloviny, zeleninu, ovoce a občas kousek masa kvůli proteinu.
Dobrou chuť.
Právě, že názorů je na to spousta.. každopádně se mi líbí, co napsala coklit, že tak jako i v jiných službách jsou poradci a poradci, někteří to dělají dobře a jiné zase jen pro prachy a stojí to za prd a dělají špatné jméno těm, kteří jsou dobří.. včera jsem se ve škole bavila se spolužačkou a její sestra dělá poradkyni, tak jsem se zarazila, ale pak z ní vylezlo, že je sestra zdravotní sestra a že pracuje jako poradkyně přímo v nemocnici, tito např. budou určitě stát za to jinak jak mě toto téma začalo poslendí dobou zajímat, našla jsem informace o tom, že by měl být pro poradce nový školící program, kde budou mít více školení, budou z toho mít výstupy v podobě kreditů, podobně jako na výšce a kdo to nezvládne, tak to nemůže dělat... to by mohlo vést ke zkvalitnění poradenství ne?
Musíte si dávat pozor na názvy profesí - protože výživového poradce může dělat někdo, kdo si zaplatil víkendové kurzy, které si klidně mohla pořádat nějaká soukromá společnost a on pak musí propagovat její výrobky. V takovém případě je vážně na draka a bude štond Vám tvrdit, že zhubnete pitím kafe nebo že máte držet dietu podle krevních skupin a podobné nesmysly. Naproti tomu nutriční terapeut je odborník, který se vzdělával v řádném studiu na VŠ nebo VOŠ (takže i má titul - minimálně DiS. nebo Bc.). To bude zřejmě případ sestry Vaší známé. V takového člověka bych měla hned větší důvěru. Dnes se bohužel s poradci všeho druhu roztrhl pytel a všichni všemu rozumí (jenže mnohdy jako koza petrželi :D)...