Není menses

Od: Datum: 12.10.13 09:03 odpovědí: 3 změna: 12.10.13 13:25

Dobrý den,

chtela bych se zeptat, co to může znamenat, když už asi rok nemenstruuji.Bolesti mám jako že bych to mela dostat,ale nakonec nic.Bylo by možné že se to způsobilo tím,že jsem si nechala asi pětkrát píchnout tu antikoncepční injekci(už vážně nevím jak se jmenuje).Tenkrát mi bylo řečeno že při užívání této antikoncepce menses vymizí.Ale to už je asi rok,a poslední jsem měla v říjnu 2012.Od té doby nic.Bude te se divit proč jsem už dávno nešla k lékaři,ale já pořád čekám že už už ted to příjde a zase nic,a taky jsem si myslela že počkám rok že se to třeba po tich nijekcích vzpamatuje do roka.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dobrman*
Datum: 12.10.13 09:11

Tak při píchání antikonc. injekcí se opravdu nemenstruuje, nevím tedy, jestli u všech, ale kamarádky, které si je nechávaly píchat, to tak měly. Ale nemít po tak dlouhé době menstruaci od vynechání injekcí, mi nepřijde v pořádku, u gynekologa už jsi měla být dávno a nečekat tak dlouho. Takže návštěvu neodkládej

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.10.13 12:43
avatar
Deppo má opravdu dlouhý přesah ten rok bude asi pořád ještě v normě.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.10.13 13:25
avatar
Já bych už při prvním vynechání menstruace, alespoň volala svému gynekologovi a chtěla vědět, co mám dělat. Když by mi GYNEKOLOG řekl, přijďte za rok pokud se menst. nedostaví, tak o.k, ale od Vás mi to přijde jako hazard se zdravím!
Samozřejmě, že tou ant.to byt může, ale co když ne? Co když máte nějaký jiný zdravotní problém, který už třeba mohl být přeléčený!
Koukejte to napravit teď a šupem na gyndu!
Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.