Jak najít partnera?

Od: Datum: 19.09.13 22:43 odpovědí: 48 změna: 02.10.13 10:50

Dobrý den,

je mi 20 let a ještě nikdy jsem neměla žádný vztah. Jde o to, že mě dost trápí a cítím se hodně sama. Bohužel jsem se vždy zamilovala nesprávně a vždy do zadaného, já si totiž vybírám starší muže a ti jsou většinou zadaní. Kluci mého věku mě nezajímají, jeden z důvodů je také, že s nimi nemám nic společného. Já narozdíl od nich nechodím nikam do klubů, barů, neopíjím se. Naopka vím, co od života chci, miluju studium a vím, za čím jsi do budoucna jdu. Ale problém je, že jsem na vše sama. Ani přátelé už nemají tolik času a já tak v podstatě stále jen propadám zoufalství.

Máte pro mě nějakou radu, abych se alespoň necítila tak strašně sama? Nebo jak bych se mohla s někým seznámit? Hrozně toužím po vztahu a jen se mi to stále nedaří. :(


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: xxmarie
Datum: 19.09.13 22:47

radu nemam,ale mam volneho syna

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.09.13 13:02
Ohodnoceno: 0x
 
Od: machturbo*
Datum: 19.09.13 22:58

Tady je asi těžké radit. Prostě jsi obětí svého snu a nemáš čas a energii tohle změnit. Sama určitě nejsi, jsem na tom totiž úplně stejně, snad jen s tím rozdílem, že je mi už skoro 26. A takových lidí je mnohem více. Jo a nehledám muže .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:02

Čas by tu i byl, jen jednoduše nevím jak. A vím, že nejsem jediná, jenže já do této skupiny patřit nechci. Chci to změnit, ale mám pocit, že se mi pořád nenaskytla příležitost.

Datum: 19.09.13 23:01
avatar
Pokud milujes studium tak asi studujes na vysoke.ne? A tam by urcite nejaky podibne zamereny kluk mel byt.myslim...a volny snad taky..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:03

Na vysokou teď nastupuji, na svůj vysněný obor. Jenže už bohužel nevěřím, že najdu někoho volného, kdo by měl také zájem. Příliš často jsem se zklamala.

Od: hop®
Datum: 19.09.13 23:09
avatar

Zklamala jste se, nevěříte. Anebo chcete a hledáte? Je to trošku rozdíl, zklamaný nedůvěřující člověk hledající prince na bílém koni nemá moc nadějí na úspěch. Možná na toho "svého" máte nereálné nároky, když zkusíte trošku slevit, bude se Vám hledat i nacházet lépe. A asi ten správný na Vás někde čeká a také hledá, nevzdávejte to!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:16

Zklamala, ale stále doufám, i když to mé doufání je stále menší a menší. Snažím se to nevzdávat, ale čím více lidí kolem mě má stále pevnější vztahy, tím víc si uvědomuju, že já jsem stále sama a propadám pak beznaději.

Od: hop®
Datum: 19.09.13 23:22
avatar

Nevzdávejte to, přemýšlejte optimisticky, jinak ty potencionální partnery budete odrazovat nevědomky už svým chováním.

Jste mladá inteligentní žena, máte větší část života před sebou. Co bych měl říkat já, když mám za chvíli padesát , živí mě zedničina a ještě mám nestandardní orientaci, také to nevzdávám!

Držte se, věřte že ten pravý někde je!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:24

Vím, že víra velmi pomáhá. Mně osobně v podstatě ve všem, kromě té oblasti vztahů. Ale určitě to nevzdám. Děkuji. :)

Od: hop®
Datum: 19.09.13 23:34
avatar

Není zač, ale opravdu je důležité, abyste to nevzdala.
Někteří lidé si neuvědomují, že jejich vnitřní nálada se podvědomě odráží na jejich vnějším chování. A ostatní lidé zase podvědomě vnímají chování ostatních lidí a z toho opět podvědomě vyhodnocují jestli mají šanci na seznámení...

Držím palce! *slunce*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:37

Díky. ;)

Já si uvědomuju, že moje podvedomí má velký vliv. Bohužel ho neumím vždy ovládnout a pesimistické myšlenky převládají. Ale ještě naštěstí nevyhrály. :)

Od: hop®
Datum: 20.09.13 00:12
avatar

Asi nikdy neovládneme své podvědomí. Ale lze ho trošku trénovat a snažit se myslet optimisticky!

Znáte rozdíle mezi pesimistou a optimistou?
Pesimista: zase se mi nepostavil...
Optimista: TEN krásně visí.,..

...a vovovo tom to je! Na všem hledat tu lepší, hezčí, prostě pozitivnější stránku! Myslíte, že ve svém věku ještě můžu být optimistou? Jo, můžu, protože "krásně visí" a ještě neupadnul... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 00:25

Myslím, že v každém věku může být člověk optimistou. Já se o to alespoň snažím, ale ne vždy jsem úspěšná. Někdy totiž nastane chvíle, kdy vás samota a smutek obklopí a nechce pustit. Snažím se s tím bojovat, i tahle diskuze mi dosti pomáhá. :)

Od: machturbo*
Datum: 19.09.13 23:13

No třeba se budeš divit, pár škol jsme už vystřídal. A takových určitě 60% vztahů vysokou nevydrží a dojde ke změně. Jen být na správném místě, zdravě oprsklá a aspoň trochu sebevědomá. Je předpoklad že na tvé vysněné škole budou stějně "poškození" jedinci .

Jen malý dotaz, njaká je ta vysněná škola?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:19

V podstatě oprsklá jsem, říkám vždy vše upřímně, což je možná také trochu problém. Vždy jsem na toho "vybraného" vyrukovala přímo, ale nikdy to nemělo dlouhodobý pozitivní efekt.

Moje vysněná škola je právnická fakulta. :)

Od: machturbo*
Datum: 19.09.13 23:29

Tak s právnickou mám zkušenost jen s Plzeňskou, a je to tam zrovna docela silně konkurenční prostředí. Znám ale i lidi z Brna a tam je to prý zase pohodové. Tak uvidíš, nebuď moc lačná, to nejednoho vyděsí. Ne každý chlap snese ženu, která přebírá oteže.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:35

Já jdu do Prahy. Plzeň jsem vzhledem k pověsti odmítla a do Brno je pro mě dost daleko.

A chápu, že chlapi tohle nemají rádi, ale já to jinak v podstatě neumím, když nevím, na čem jsem, zeptám se přímo. Ale ono u těch bývalých zkušeností v tom hrály roli i jiné okolnosti, bohužel někteří neumějí přiznat barvu.

Datum: 20.09.13 09:17

Trošku z ruky... škoda...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.09.13 23:18
avatar
Muj postup.ktery se osvedcil..
Kdyz jsem neco opravdu chtela.ale neslo to.doslo mi.ze moje mysl to chce.ale neco uvnitr me se tomu brani-proto nemuzu do zivota pritahnout to po cem touzim...
Takze pokazde.kdyz se tohle deje delam takovou ..meditaci..kterou opakuju.kdyz ne napadne..
Sklidnim se.dycham a procituju pocit.ze to.po xem touzim opravdu prijimam do sveho srdce.do sveho zivota...
Jde o to.tenhle pocit opravdove prozit!
Pokud jste zklamana o to vic rozumim tomu.ze nemuxete nikojo najit.protoze ackoli hlava chce.tak neco uvnitr vas se boji zklamani a odmita nekoho prijmout...
doplněno 19.09.13 23:19: Omlouvam se za preklepy.pisu rychle na mobilu...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 19.09.13 23:20

Děkuji, zkusím to. :)

Od: nikc®
Datum: 30.09.13 21:38

S tímto názorem souhlasím. Ti potenciální partneři vycítí, že jste byla zklamaná a máte špatné zkušenosti a odradí je to. Mě to pár mužů řeklo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davidp*
Datum: 20.09.13 00:04

Dobrý den,

Váš hlavní problém je podle mě nedostatek příležitostí. Nemusíte chodit po barech a opíjet se. Když se ráda vzděláváte, navštěvujte kurzy, které Vás tématicky zajímají. Něco nového se naučíte a můžete být v kontaktu s lidmi s podobnými zájmy. Současně s tím trochu slevte z toho, jak na Vás muži působí na první pohled, protože Vám zbytečně odfiltruje někoho, kdo by napodruhé získal víc bodů. Nečekejte, až se něco samo stane. Když se nad tím zamyslíte, určitě Vás napadnou i další možnosti.

David

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 00:28

Máte pravdu, nemám příliš příležitostí. Bohužel ve městě, kde žiji, je to trochu komplikovanější. Je tu minimum příležitostí a ke všemu vzhledem k událostem posledních dnů se člověk bojí vylézt z domu, aby se mu něco nestalo. Ale budu doufat, že v hlavním městě při mém studiu se to změní. :) Budu se držet vaší rady a "hledat" příležitosti. Děkuji. :)

Datum: 20.09.13 01:16

Budu k vám upřímný a na rovinu řeknu, že to s hledáním partnera nebudete mít snadné. Jistě si přejete najít pohledného, věrného a inteligentního muže, který je dobře zajištěný, někdy v budoucnu by chtěl mít rodinu a neměl by problém jít na mateřskou místo vás. Jedinci kombinující tyto vlastnosti na zemi naštěstí neexistují, takže budete muset slevit z nároků a doufat, že narazíte na takového, který má alespoň jeden z výše uvedených kladů. Jenže co můžete nabídnout Vy? Pro většinu pohledných mužů bude primární váš vzhled a zároveň je může odrazovat inteligence. To samé bude platit pro většinu bohatých. Ti inteligentní a zaměření na rodinu jsou obvykle bojácní, takže málokdy udělají první krok, a i oni sami touží především po atraktivní partnerce.

Pokud tedy nejste atraktivní a společenská, nezbývá vám než udělat první krok a pokusit se zaujmout někoho, s kým například sdílíte nějaký zájem (muzeum, divadlo, tenis), nebo často navštěvujete stejná místa (škola, knihovna). Pokud na to nemáte odvahu, tak pravděpodobně skončíte sama. Hlavně vězte, že žádný muž netouží po zatrpklé zoufalce, která o sebe nepečuje, hlásí se k feministkám a mylně se domnívá, že je vysoce inteligntní. (v žádném případě neříkám, že se cokoli z toho týká vás)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 10:30

Tak naštěstí půlka toho, co jste v úvodu vyjmenoval, se mě rozhodně netýká. Pohledný muž je relativní záležitost, pro každého je daná míra někde jinde a já opravdu nejsem člověk, který touží po "krasavci z plakátu". Dobře zajištěný muž, který půjde na mateřskou? Tak to je snad utopie. :D A musím říct, že poměrně děsivá utopie. :D Já sice chci vystudovat a mít dobrou práci, ale zároveň jsem také staromódní a upřednosťnuju tradiční rodinné uspořádání (i s tím, že žena pracuje).

A hezká jsem naštěstí taky. ;) Ráda o sebe pečuju, ale to asi každá žena. :) Já nemám problém s tím, že by muži o mě neměli zájem, to spíše naopak. Bohužel já jsem vždy stála o někoho jiného a nikoho dalšího jsem neviděla.

Datum: 20.09.13 07:15
avatar

Prestan "hrozne touzit po vztahu" a ono se to povede:) A sama nejsi, je rozdil mezi byt "sama" a "osamocena" :) A pak..nekdo je ve vztahu a je taky sam..To je asi horsi, nezli tva situace. Ale neboj, jakmile prestanes hledat, zacnes se venovat sama sobe, a budes spokojena, ono to z tebe bude vyzarovat a sup..napadnik je na svete :)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 20.09.13 09:28
avatar

Ja jsem prestal touzit po vztahu a zustal sem pak sam. takze ne vzdy to funguje. ;)

doplněno 20.09.13 10:22:

Tezko rict. Vetsinu casu spokojeny. Ale pak prijde jaro, vsude laska, zamilovane pary, a clovek nad tim tak premysli a rika si, nebylo by to taky fajn? Ale pak ho to prejde :-D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 20.09.13 10:12
avatar

A jste spokojeny? ..Nebo Vas to zene do deprese jako tazatelku? Ja byla "sama" 7 let a dobry :)

doplněno 20.09.13 10:13:

od 30-37 let...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hm®
Datum: 20.09.13 11:37
avatar

Že jo? Taky jsem netlačil a říkal si, že když "to" údajně má přijít samo, tak ať "to" teda samo přijde ... a nepřišlo.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nikc®
Datum: 30.09.13 21:44

Taky jsem měla takové období, kdy jsem si myslela, že to samo přijde a kamarádky v okolí mi říkaly, že to přijde samo a nepřišlo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: joachimvp
Datum: 20.09.13 12:49

Ono je to tím, že tví kamarádi mají už nějaký vztah a tak už na tebe kašlou. Tak je to i u mě. Ideální je se zaměřit na to co tě baví a tam hledat. A neboj ve 20 letech máš čas minimálně pět let na to abys někoho potkala a taky že ho potkáš. Nemysli si že na vysoké chodí jen šprti a kluci co už jsou zadaní. Seznamky jsou k ničemu jen ztráta času, bary/kluby jsou taky k ničemu pokud jsi sama, takže zbývá okruh tvých koníčků. Tedy, knihovna, škola, plavání, divadlo, muzeum...záleží na tobě co máš ráda a na to se zaměř.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 13:29

S těmi přáteli máte pravdu. A pak se člověk cítí ještě hůře. Budu doufat, že máte pravdu i v dalším. :)

Datum: 20.09.13 13:00
avatar

vy možná děláte tu hlavní chybu, že hledáte velkou lásku. Ta skutečně nemusí přijít nikdy.

No a pak děláte další chybu, kdy kluci vašeho věku vás nezajímají. Takže když sama před sebou vytřídíte věkovou skupinu vašich vrstevníků, pak vám zbudou skutečně jen zadaní nebo rozvedení nebo lovci věnečků. Od těch se velké lásky nedočkáte.

Třetí vaše chyba: Jak se chcete s někým seznámit, když se vyhýbáte zábavě? Co jste dělala na maturitním plese? Seděla jste sama někde u stolu a pak šla znechuceně domů?

Co vám potom poradit? Slevte ze svých vysokých nároků a choďte tam, kde jsou kluci.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 13:33

Možná že dělám chybu, ale nebudu se kvůli někomu přetvařovat, tak zoufalá zase nejsem. A nevyhýbám se zábavě, jen pro mě není zábava to, co pro většinu mých vrstevníků. Krom toho na vlastním maturitním plese jsem se bavila, sice ne způsobem jako většina mých spolužáků, ale bavila. Mám ráda zábavu, mám ráda soukromé věčírky s přáteli, ale to neznamená, že musím být jako ostatní, napodobovat je, jen abych byla s někým. To radši budu sama, než abych předstírala něco, co nejsem. Já totiž nejsem ovce, která jde za davem a rozhodně na tom nehodlám nic měnit.

Od: ingdezogondolan*
Datum: 20.09.13 15:48

Zkuste se přestat považovat za vyvolenou a hned budete mít lepší vztahy s lidmi.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 16:42

Nehraji si na vyvolenou, mám velmi dobré vztahy s lidmi. Ale to se nevylučuje s tím, že nemám partnera. To že možná vy rád(a) chodíte za davem a bojíte se být odlišný než většinová společnost, neznamená, že to dělají všichni. A upřímně mi je vás líto.

Od: vlasatec*
Datum: 20.09.13 17:43
Přesně tak, to ze někdo nepovažuje zábavu většiny mladých za zábavnou přece neznamená ze se člověk považuje za něco víc nebo dokonce vyvolaného.
doplněno 20.09.13 17:44: vyvoleného samozřejmě
Ohodnoceno: 2x
 
Od: ingdezogondolan*
Datum: 20.09.13 22:59

Spíše jde o to, jakou formou to tu popisuje. A ještě je háklivá a urážlivá, to je pak těžké.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 23:09

Tak to si fandíte. :D Z jedné věty se vážně neurazím. :P Ale taky nejsem puťka, která mylné názory o sobě nevyvrací. :P

Datum: 20.09.13 16:11
avatar

pro "verony321"

- pokud je Vám 20 let a nastupujete na vysokou - tak teď neřešte kluky - ale spíše studium - důležité je - abyste vydržela nejmíň alespoň první 2 roky - kluci se určitě časem "dostaví" - záleží ovšem, co je pro Vás důležitější - a proč jste se vlastně na tu "vejšku" přihlásila. Zdravím. Marcela.

doplněno 20.09.13 17:13:

- ještě mne napadlo - pokud je pro Vás v současné době partner tak důležitý -! zkuste seznamku - tam najdete starších mužů - rozvedených a zklamaných dost. Mladá holka by si mezi nimi měla umět vybrat - !

- ale starší muži potřebují svůj klid, - starostlivou a oddanou hospodyňku, která mu vytvoří šťastný a bezkonfliktní domov- ! -dost se divím, že si ve svých letech nechcete ještě užít bezstarostné mládí - a toužíte po "chomoutu" - zvláště, když Vás čekají nejméně 4 roky studia - za ty roky můžete leccos poznat a zažít. - nevzdávejte se toho- !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: verony321*
Datum: 20.09.13 17:30

K vašemu prvnímu dotazu, ano chci se samozřejmě soustředit na studium, ale to neznamená, že kvůli tomu přestanu 5 let žít. Seznamku jsem zkusila jednou a zjistila jsem, že to není nic pro mě. Ne že by to dopadlo nějak špatně, ztroskotalo to mou vinou a mou nedůvěrou k danému způsobu seznamování.

Pojmem starší muž jsem měla na mysli muže kolem třiceti let. Mám spoustu známých v tomto věku a rozhodně to nejsou chlapi, kteří hledají klid, ba naopak. :D Ale samozřejmě to není moje výsadní podmínka, jen je to většinou tak, že mě tito muži přitahují více a také si s nimi více rozumím.

doplněno 20.09.13 17:31:

Ale díky za odpověď. ;)

Datum: 20.09.13 21:19
avatar

Takova mlada vy ještě mate času...a ten pravy přijde muj kamarad dědek ma vnuka 24 let sudent VŠ ten se take sklamal a teď je sam,protože pry ho holky nechtěji?Je to pěkny inteligentni chlapec!Tak vidite nejste v tom sama pro každeho někdo roste oba se dočkate nooo mě byt 20 let ejchuchuchu to by mě NIC netrapilo

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davidp*
Datum: 20.09.13 23:49

Dobrý den,

z toho, jak píšete a jak reagujete, se mi jevíte jako sympatické a racionálně uvažující děvče, takže nemám žádné pochyby o tom, že byste v během studií nenašla někoho, kdo bude Vaším celoživotním partnerem.

David

Ohodnoceno: 2x
 

 

Od: verony321*
Datum: 20.09.13 23:54

Děkuji. :)

Od: jirbar*
Datum: 26.09.13 21:52

Já bych se přidal k "davidup" a oceňuji nejít s davem, mít vlastní názor, aby se člověk nemusel sám za sebe stydět.Jen si myslím, že s vaším vyhraněným charakterem, se budete těžko pohybovat v tom právnickém bahně.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: martin1965*
Datum: 26.09.13 20:45

Použiji radu klasika: kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. Ale to platí i v jiných případech. A další: je rozdíl chtít a rozhodnout se. Chceme všichni - zbohatnout, zhubnout, najít si lepší práci, vzdělávat se - ale kdo se opravdu rozhodne, tak toho nikdo nezastaví.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ivulenka*
Datum: 02.10.13 10:50

Jak SPRÁVNĚ píšete: je to dáno podvědomím. Tím minulým zklamáním. A je potřeba se dostat NAD to: tedy bez emocí, víte: jakoby se k tomu, jak Vás to kdysi ten vztah zklamal, tak všechnu bolest z toho zklamání zpracovat tak, abyste oprvavdu upřímně dotyčnému z hloubi srdce mohla popřát mnoho štěstí v životě. Poděkovat za tu zkušenost, zahojit si své zklamání: prostě jste měla nějakou představu, ta se nenaplnila. Nebylo to ani Vámi, ani tím dotyčným. Život je jakoby škola různých zkušeností. I pokud dotyčný něco slíbil a nesplnil: Vy se máte nad to vše, co bylo, povznést s tím, že mu něco bránilo i případný slib splnit. Kdyby Vás to více zajímalo, mohu to případně více rozebrat v mailu. Sama jsem se po vztahu chtěla zabít, proto si troufám napsat, že o tom něco vím. Každopádně: mnoho štěstí, ať máte pohodu ve škole, pak v práci i v tom partnerství a třebas i rodinném životě . Ivča

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.