Štítná žláza a pocení

Od: Datum: 25.07.13 23:18 odpovědí: 14 změna: 03.08.13 00:08

poradí mi někdo?Mám nedostatek hormonů ve štítné žláze beru na to prášky ale strašně se potím ajsem unavená,čím to může být?Doktorce jsem to říkala a ona že jsem v normálu že to není možné.Hlavně když dělám nějakou práci kde jsem třeba ohnutá tak uplně z červenám ale tlak mám dobrý nevím si rady je to pro mě hrozné a pak ně nic nebaví .Díky za radu

doplněno 26.07.13 16:08:

Omlouvám se nenapsala jsem jaká doktorka mě léčí ano je to endokrinoložka ale poslední dobou když si neřeknu že by mi měla také vzít krev jak to semnou vypadá tak mi jí sama o sobě nevezma.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.07.13 23:26
avatar

Já se také strašně potím a to sedím doma na zadeli. Já bych řekl, že je to tím nesnesitelným vedrem, které právě panuje.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.07.13 00:53
avatar

Jak jste zjistila, že máte nedostatek hormonů štítné žlázy? Co když ten nedostatek není tak velký a s těmi "léky" jich teď máte přebytek? Nestačila by místo braní prášků úprava stravy? Není to jen o dostatku jódu, je potřeba mít i dostatek jiných látek, jako třeba železa, vápníku. To, že štítná žláza špatně funguje je pouze důsledek - většinou zcela špatné životosprávy.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jarka01*
Datum: 26.07.13 02:46

Už se léčím na štítnou žlázu aspoň3 roky od mojí doktorky ,vzala mi odběr krvea tam zjistila že mám nedostatek hormonů ve štítné žláze málo mi produktuje ale nevím co s tím jím hodně ryby a je to pořád stejné :( jím celkem zdravě a pravidelně doktorka na to nic neříká...

Datum: 26.07.13 04:24
avatar

Jestli Vás léčí praktická lékařka a potíže máte už 3 roky, tak bych neváhala a šla na endokrinologii!

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 26.07.13 06:52
avatar

květka *hej**palec* Určitě! V každém případě to chce endokrinologa a ne obvoďačku!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sepi®
Datum: 26.07.13 08:57
avatar

to mi neříkejte, že ji léčila obvoďačka *zed* no snad k tomu tazatelka ještě něco napíše .))

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 26.07.13 09:20
avatar

*hi*mně to tak vyznělo ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jarka01*
Datum: 26.07.13 16:11

omlouvám se nenapsala jsem že mě líčí endokrinoložka ale když si jí neřeknu aby mě vzala krev jak to semnou vypadá tak mi jí sama od sebe nevezme.

Datum: 26.07.13 16:36
avatar

Já se omlouvám, fakt to tak vyznělo ...

Šla bych jinam!*bezim*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.07.13 12:36
avatar
Neobvinoval bych doktora, ale začal bych sám u sebe. Zivotosprava je důležitá, nic nevzniká jen tak.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.07.13 23:14

Jarko běž někam kde budeš pod kontrokou a budou tě léčit.Mě bere paní doktorka každého pul roku krev.Taky atˇtě pošlou na ultrazvuk jestli nemáš cisty na štitné žláze.Ještě se dělá punkce ,to se vytahuje vzorek .A nenech se odbyvat Držím palce:)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: sepi®
Datum: 29.07.13 08:26
avatar

před každou kontrolou jdu na odběr krve, podle čeho by pak poznala doktorka hodnoty?též mi kontroluje tlak,třas v rukou,povrch kůže a oči)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.13 14:56

Halo,zdravim,mam krome i jinych zdrav.problemu,jiz pres 2 roky problem s vykyvy funkce stitne zlazy.Jiste to je spojene s problemem extr. vysokeho cholesterolu.Mate jej take zkontrolovany?Ja mam nizkou funk. stitne zlazy a vysoke oba cholesteroly..no,a jak jsem se informovala,nejen u lekare,tak i ruzne pres podobne trpici lidi,je to jedno s druhym.Spatne spalovani tuku a metabolizmus..a to pak zpusobuje i vysokou unavu,ackoliv temer nic tezkeho nedelate.Take mi staci jen -a to bez ohledu na vedro ci zimu- trochu uklizet,nebo se vice pohybovat a jsem ruda..hruza.A tlak mam take o.k. nekdy i nizsi..tedy od tlaku to rozhodne neni.Dostala jsem nabidku od jedne pani pres net,abych zkusila prirod. produkty..Beru to teprve 1.mesic,ale jsem sama zvedava,zda mi to pomohlo!Pokud byste to take chtela zkusit,napiste,dam Vam spojeni..Na SZ mam take leky a na cholest. take,ale rada bych je vysadila a radeji dala penize za prirod.produkty,pokud budou ucinne..!Zdravi K.K.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.08.13 00:08
avatar
Jste na dobré cestě vedoucí k vysokému tlaku a osteoporóze. Pokud nezměníte své stravovací návyky, můžete pojídat "přírodní " tablety kolik chcete a stejně vám to nepomůže. Neberte to jako kritiku, ale jako upozornění.
Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.