Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Oddaleni menstruace

Od: smoulinka* odpovědí: 8 změna:
Dobry den, jedu na dovolenou a zrovna mi to vychazi ze mam dostat menstruaci, nekde jsem se docetla ze se davaji na oddaleni nejake prasky, jak dlouho pred dovolenou se musi uzivat?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ron*
hodnocení

2x

Dobrý den.

První možností je, pokud užíváte hormonální antikoncepci, nepřerušit užívání a pokračovat dalším platíčkem.

Druhá možnost - zajít k lékaři a prášky na oddálení si nechat předepsat. Já jsem kdysi takto od lékaře dostala předepsaný Norethisteran. Začala jsem užívat asi 3 dny před plánovaným počátkem menstruace a brala jsem ho celou dobu, po kterou jsem chtěla menstruaci oddálit. Volně prodejné tyto léky dle mého názoru nejsou.

smoulinka*
hodnocení

Ja beru antikoncepci bez prestavky takze me jina moznost nezbyde ale dekuji skocim si to predepsat
pb®

A neužíváte náhodou HA, která obsahuje i placebo tabletky? Ta se sice užívá nepřetržitě, ale placebo tabletky neobsahují účinnou látku a normálně dochází ke krvácení. Ty tabletky tam jsou jen proto, aby žena pak nezapomněla vzít tabletku z dalšího balení ve správný den. Pokud je to tak, pak se placebo tabletky vynechají, nedojde tedy k menstruaci a začne se daší platíčko.

Mimochodem se dost divím, kolik dotazů k užívání HA tu je. Buď jí užívají samé negramotné osoby, co nejsou schopné pochopit psaný text, nebo se ani nenamáhájí s přečtením příbalového letáku, protože tam jsou všechny možnosti jasně vysvětlené. V tom případě bych radila spíš než HA rovnou sterilizaci, protože jinak nám vyroste další generace poloblbů, ono je to totiž dědičné.

hop®
19.07.13 16:53

*smich*

cocinkamichalka*

Pb, hlavně si myslím, že by to měl vysvětlit gynekolog. Ten můj to udělal. *nevi*

cocinkamichalka*

Myslím, že Vám gynekolog norethisteron nenapíše, když máte HA. Norethisteron se píše těm, co antikoncepci neužívají...

smoulinka*
hodnocení

Aha, a je nejaka jina moznost?