Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Svíčková na smetaně

Od: rustyxxm* odpovědí: 17 změna:

Dobrý den. Chci se zeptat už dělam přřess 2 hodiny svickovou v troube a ještě nemam mekou zeleninu,jak je to možné.Děkuji.

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martin1965*
hodnocení

1x

Tak to máte asi vypnutou troubu. Neodpojili Vám náhodou proud? Nebo jestli nevaříte tu umělou, která se používá jako dekorace.

rustyxxm*
hodnocení

To nemám,maso už je hotový davno,ale zeleninaj e taková tvrdá

martin1965*
hodnocení

1x

A fakt to myslíte vážně?

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, jsem v tomto laik, ale možná je tam málo vody, protože jinak se zelenina ve vodě vaří celkem rychle. Zdravím!

doplněno 04.07.13 23:07:

Tak to chtělo asi menší kousky zeleniny - měla by se rychleji povařit a změknout.

doplněno 04.07.13 23:23:

A nemá se ta omáčka také dát do mixéru? Asi po zchladnutí a pak znovu ohřát s masem.

doplněno 04.07.13 23:26:

Já bych to rozmixoval určitě a eventuálně potom ještě dovařil.

doplněno 04.07.13 23:32:

bonie - jako muž, technik a laik ve vaření bych to rozmixoval. Hlavně, lepší bude stejně až ohřívaná.

doplněno 04.07.13 23:45:

Nechci prudit, ale až to dovaříte a následně i sníte, tak se druhý den na WC podívejte, zda to úsilí stálo za tu námahu, resp. jaký je výsledek.

rustyxxm*
hodnocení

Vody jet am dost je tam pulka hrnce vody.

rustyxxm*
hodnocení

No to asi jo no,nakrájel jsem celkem velký kusy

rustyxxm*
hodnocení

Mozna jsem to malo osmahl ze zacatku tu zeleninu,mela byt do zlatohneda a to jsem neu delal

bonie*
hodnocení

0x

je v té vodě ocet?

doplněno 04.07.13 23:21:

zvláštní, nikdy jsem neslyšela aby maso bylo hotové a zelenina ne :(

Tak maso vyndejte, zeleninu trochu pokrájejte a dejte i s vodou do papiňáku, myslím, že tak 20 - 30 min by mělo stačit

doplněno 04.07.13 23:25:

tak když není papinák, tak jí prostě duste pod pokličkou na sporáku, pokrájet na menší a dusit až změkne

jinak to ted zrovna nejde