Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chci se zeptat už dělam přřess 2 hodiny svickovou v troube a ještě nemam mekou zeleninu,jak je to možné.Děkuji.
Dobrý den, jsem v tomto laik, ale možná je tam málo vody, protože jinak se zelenina ve vodě vaří celkem rychle. Zdravím!
doplněno 04.07.13 23:07:Tak to chtělo asi menší kousky zeleniny - měla by se rychleji povařit a změknout.
doplněno 04.07.13 23:23:A nemá se ta omáčka také dát do mixéru? Asi po zchladnutí a pak znovu ohřát s masem.
doplněno 04.07.13 23:26:Já bych to rozmixoval určitě a eventuálně potom ještě dovařil.
doplněno 04.07.13 23:32:bonie - jako muž, technik a laik ve vaření bych to rozmixoval. Hlavně, lepší bude stejně až ohřívaná.
doplněno 04.07.13 23:45:Nechci prudit, ale až to dovaříte a následně i sníte, tak se druhý den na WC podívejte, zda to úsilí stálo za tu námahu, resp. jaký je výsledek.
je v té vodě ocet?
doplněno 04.07.13 23:21: zvláštní, nikdy jsem neslyšela aby maso bylo hotové a zelenina ne
Tak maso vyndejte, zeleninu trochu pokrájejte a dejte i s vodou do papiňáku, myslím, že tak 20 - 30 min by mělo stačit
doplněno 04.07.13 23:25:tak když není papinák, tak jí prostě duste pod pokličkou na sporáku, pokrájet na menší a dusit až změkne
jinak to ted zrovna nejde
Myslím, že se to jmenuje halali, je to zeleninová směs pod svíčkovou, zkuste to příště použít místo klasické kořenové zeleniny
rozmixovat ... no do svíčkový to nepatří... lépe nastrouhat na jemném struhadle ale až bude měkčí
ale lepší je jí pasírovat
pak tedy už chybí jen - když nemáte tohle, dejte tam něco jinýho...
víte, já nekoukám na kluky v akci, jednou jsem viděla pořad s Babicou a to mi stačilo, já vařím po staru a podle toho vám radím, svíčková nejen jako od maminky ale jako od babičky... je svíčková
Když je to podle kluků v akci tak asi budete vědět, proč máte tvrdou zeleninu Musel jste tam podle mně dát něco kyselého, třeba víc hořtice nbo já nevím co.