Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak dlouho péct bábovku?

Od: dominatorka* odpovědí: 10 změna:

Přeji dobrý den! Potřebovala bych poradit s pečením klasické mramorové bábovky*vezen*-Jak dlouho se peče?o*hi*

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dericcaster*
hodnocení

0x

Pečte ji pomaleji, tak 170-180°C asi tak 40 minut. Záleží také na troubě jak peče. Na konci můžete zkontrolovat špejlí, zda je upečená.

doplněno 29.03.13 18:27:

Každý nějak začínal. Jak se říká: učený z nebe nepadl. A u nás v pekárně též oblíbené: Tréning dělá z učně mistra. Tak ať se Vám povede!

dominatorka*
hodnocení

Děkuji za radu, jsem trochu amatér.*hi*

doplněno 29.03.13 19:54:

Nevím, jestli budu mistr, ale bábovka je dobrá!*palec*

jeendaa
hodnocení

0x

vetsinou kolem 30-40minut...

dominatorka*
hodnocení

Díky, zapamatuji si to.*jasne*

lidus*
hodnocení

0x

Ve skleněné formě cca 45min ve vyhřáté a na skoro minimum stažené plynové troubě (dělám to nerada), raděj naleju těsto na bábovku na vymazaný plech, je to rychlej upečené a nikdy mi to nepraskne jako ta bábovka, po upečení obyčejně poleju čokoládovou polevou a pak krájím kostky-chuťově stejné a méně práce.

dominatorka*
hodnocení

To je fakt, tuto radu nejspíš využiji, Děkuji.*ua*

luke237
ve vyhřáté a na skoro minimum stažené plynové troubě (dělám to nerada)
Proc nerada?
lidus*

"luke" jelikož plynovka aspoň ta moje si peče jak chce, bábovka se mi spodem pálí, vrchem praskne a při mém štěstí ji ještě i zlomím až ji vyklápím z formy, o tom, že se o tu formu vždycky spálím raděj nemluvím. Pokud to bábovkové těsto (na třenou bábovku) naleju na plech, je efekt výborný, doba pečení kratší, chuť stejná a strávníci si ještě nikdy nestěžovali. Pro úplnost dodám, že u práce sedím.

luke237
Diky. Myslel jsem, jestli to neni neco obecne znameho s plynovymi troubami, o cem nemam poneti.

erik*
hodnocení

0x

Přibližně 1 hod.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: