Jak zhubnout jen na břicho?

Od: odpovědí: 7 změna:

mě je 15 let aCtěla bych zeptat jak zhubnout na břicho. Já jsem hubená jen břicho mám velké jak tedy zhubnout jen na břichu?

7 odpovědí na otázku

2x

Sice nejsem odborník,ale jedno vím určitě-když hubneš,tak hubneš rovnoměrně na všech partiích,pokud máš větší břicho,zkus cvičit,případně zařadit pravidelnou aerobní činnost-běh,rychlá chůze,kolo,aerobic,atd. Posilováním můžeš břišní svaly vyrýsovat,ale tuk pořád zůstane,Nebo zkus zajít někam do fitka ,určitě ti tam nějaký trenér pomůže a vybere nějaký trenig,případně s tebou sestavý jídelníček. ;)

kulik. Odborník opravdu nejsi *zed*. NEHUBNE se rovnoměrně ve všech partiích. Např. ženy s hruškovitým tvarem těla mají většinou ten problém, že hubnou v horních partiích těla a spodek zůstává naprosto stejný.

Castecne ale pravdu ma. Nejde shodit jen jednu partii, hubne se celkove a bricho je to nejhorsi, protoze se tuk odbourava skoro jako posledni.

Vyhozené peníze!

0x

Pokud pravidelně cvičíš, tak ti pomůže ultrazvuková kavitace, pozor ale na přístroj, pokud nechceš být ošizena chce to, aby firma měla přístroj Vacavite. V Praze je jich mraky, dobré také je, aby bylo ošetření doplněno o lymfomasáž.

0x

to ale nejde *plac*

0x

Nemůže to být tím, že máš povolené svalstvo na břiše? Pokus se svalstvo zpevnit. *jasne* Jestliže jsi extremně hubená, může to být tím, že břicho je v normálu, ale ty jsi chudá, v nepoměru. Pakliže nemáš kolem pupíku špek, ale jen kůži, je to tak jak říkám. Všechny vnitřnosti, které v břiše jsou, potřebují místo, protože je jich hodně Koukni na nějaký web, co všechno se do břicha musí nasklátat a bez čeho nemůžeš žít. ;) Stejně si myslím, že lidé kolem nás mají raději úsměv na tváři a optimismus a bříško nikomu nevadí. Než zamračenou, mrzutou, nespokojenou holku, s dokonalou postavou.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: