Reklamace zimních bot v létě

Od: Datum: 19.10.12 21:38 odpovědí: 10 změna: 29.10.12 11:39

Dobrý den, chci se zeptat zda je možné zamítnout již druhou reklamaci z důvodu předložení zimní obuvi k reklamaci až v létě. V prosinci 2010 jsem si koupila kozačky, hned v únoru 2011 (tedy po 3 mesičním nošení, a to ne pořád) jsem je dala reklamovat. Reklamaci uznali a vrátili opravené zpět. Pak se mi v zime 2011 opět odlepily, ale dala jsem je reklamovat až na konci července. Reklamaci tentokrát zamítli s tím, že byla podána pozdě. Nějak jsem netušila, že pokud je reklamuji v záruce, jsem omezená časem. Chápu je je dobré je reklamovat co nejdříve. Můžete mi prosím poradit, zda se s tím dá něco dělat a nebo je v zákoně uvedeno, že boty nemohu reklamovat kdykoliv? Děkuji za odpovědi.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.10.12 21:51
 
avatar

toto samo o sobě asi nemůže být důvodem k zamítnutí reklamace. co se s tím dá dělat? vyhotovit znalecký posudek a podat žalobu k soudu. a potom věřit v úspěch. chce se vám do toho?

doplněno 19.10.12 22:16:

ivez:

nepřevzala? co tím vyřešíte?

jakou lhůtu nedodrželi? od pisatelky o tom není ani zmínka.

v čem postupovali špatně?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 19.10.12 22:08
 
avatar

Já bych neopravené boty nepřevzala, rovnou bych jim tam napsala vyjádření, že nedodrželi lhůtu stanovenou pro vyřízení reklamace, a že se v případě nutnosti obrátím na příslušné orgány. Podejte reklamaci znovu.

doplněno 19.10.12 22:09:

A připojte stížnost na dosavadní postup.

 
Od: buss®
Datum: 29.10.12 11:23
 

No a kde je takový postup popsán?

 
Od: andrea1*
Datum: 20.10.12 08:17
 

Ověřila bych si na obchodní inspekci, jak se toto posuzuje, pak bych informovala prodejnu o chybném postupu a že si podám stížnost. Mělo by to pomoct, když ne, tak bych to obchodní inspekci jako stížnost oficielně předala.

 
Od: zuzee*
Datum: 20.10.12 08:44
 
a nemají náhodou v podmínkách,že reklamovat se musí neprodleně. pokud ano myslim ze s tim moc nenadelate.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: ron*
Datum: 21.10.12 08:49
 

Dobrý den.

Reklamovat se musí neprodleně, viz: http://www.jaktak.cz/jak-postupovat-p%C5%99i-reklamaci-obuvi.html

Ohodnoceno: 2x
 
Od: joel4
Datum: 28.10.12 13:04
 

To je samozřejmě nesmysl, zákon nikde neříká, že musíte reklamovat okamžitě jak se závada objeví. Doporučuji soudního znalce nebo televizi - viz. http://reklamace.org/ceske-ob…chody/neuznana-reklamace-bot/

 
Datum: 28.10.12 13:16
 
avatar

Nesmysl to neni. Zakon jasne rika, ze je treba reklamovat bez zbytecneho odkladu!

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 29.10.12 10:15
 

proč jste nereklamovala hned? Je přece jedno , jestli boty ležej doma nebo v prodejně

 
Od: buss®
Datum: 29.10.12 11:39
 

Neznalost zákona neomlouvááá, to právní vědomí. Ptáte se na to aniž si do OZ nahlédnete. Bere se obecně, že po 6. měsích se stavem souhlasíte. Nelze k soudu.

 

 

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.