Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zimních bot v létě

Od: deiina odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, chci se zeptat zda je možné zamítnout již druhou reklamaci z důvodu předložení zimní obuvi k reklamaci až v létě. V prosinci 2010 jsem si koupila kozačky, hned v únoru 2011 (tedy po 3 mesičním nošení, a to ne pořád) jsem je dala reklamovat. Reklamaci uznali a vrátili opravené zpět. Pak se mi v zime 2011 opět odlepily, ale dala jsem je reklamovat až na konci července. Reklamaci tentokrát zamítli s tím, že byla podána pozdě. Nějak jsem netušila, že pokud je reklamuji v záruce, jsem omezená časem. Chápu je je dobré je reklamovat co nejdříve. Můžete mi prosím poradit, zda se s tím dá něco dělat a nebo je v zákoně uvedeno, že boty nemohu reklamovat kdykoliv? Děkuji za odpovědi.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar 2masoni

toto samo o sobě asi nemůže být důvodem k zamítnutí reklamace. co se s tím dá dělat? vyhotovit znalecký posudek a podat žalobu k soudu. a potom věřit v úspěch. chce se vám do toho?

doplněno 19.10.12 22:16:

ivez:

nepřevzala? co tím vyřešíte?

jakou lhůtu nedodrželi? od pisatelky o tom není ani zmínka.

v čem postupovali špatně?

 

zuzee*
hodnocení

2x
a nemají náhodou v podmínkách,že reklamovat se musí neprodleně. pokud ano myslim ze s tim moc nenadelate.

 

ron*
hodnocení

2x

Dobrý den.

Reklamovat se musí neprodleně.

 

iz*
hodnocení

0x

Já bych neopravené boty nepřevzala, rovnou bych jim tam napsala vyjádření, že nedodrželi lhůtu stanovenou pro vyřízení reklamace, a že se v případě nutnosti obrátím na příslušné orgány. Podejte reklamaci znovu.

doplněno 19.10.12 22:09:

A připojte stížnost na dosavadní postup.

buss

No a kde je takový postup popsán?

 

andrea1*
hodnocení

0x

Ověřila bych si na obchodní inspekci, jak se toto posuzuje, pak bych informovala prodejnu o chybném postupu a že si podám stížnost. Mělo by to pomoct, když ne, tak bych to obchodní inspekci jako stížnost oficielně předala.

 

joel4
hodnocení

0x

To je samozřejmě nesmysl, zákon nikde neříká, že musíte reklamovat okamžitě jak se závada objeví. Doporučuji soudního znalce nebo televizi - viz. reklamace.org/...

majsterjoe*

Nesmysl to neni. Zakon jasne rika, ze je treba reklamovat bez zbytecneho odkladu!

 

artik*
hodnocení

0x

proč jste nereklamovala hned? Je přece jedno , jestli boty ležej doma nebo v prodejně

 

buss
hodnocení

0x

Neznalost zákona neomlouvááá, to právní vědomí. Ptáte se na to aniž si do OZ nahlédnete. Bere se obecně, že po 6. měsích se stavem souhlasíte. Nelze k soudu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]