Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Japan fashion eshop

Od: girl214* odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer,

uvažuji o koupi oblečení z tohoto eshopu-> eshop-rychle.cz/...

Máte s ním některá zkušenosti?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

roboot*
hodnocení

0x

Uvažujte takto, tento e.-shop nemá na to aby si registroval doménu za 99,- kč na rok...Co k tomu dodat víc?

Umíte si představit třeba www.eshop-rychle./alza.cz? :D :D :D

To je ostuda e.shopu která jako první bouchne do očí

nikit*

*palec*a tohle je taky mazec

japan-fashion@seznam.cz

Email s reklamama zdarma. Je to nějakej obývákovej eshop

*ee*
To je spíš o schopnostech majitele eshopu, sám to neumí a neví jak to udělat jinak. Každopádně to není nic profi, ale úplně bych to nezatracoval. Je spousta takových snazivcu, co fungují :)

 

joop*
hodnocení

0x

zkušenost s tímto eshopem mám - tu nejhorší. Dcera si vybrala kabelku,táto objednej,zaplať...vše OK než přišel balíček. Protože podle rejstříku nemá Japan Fashion žádné zaměstnance evidentně zabalila a odeslala zboží přímo majitelka Aneta Ševčíková z Hradce Králové. Ihned po zakoupení byl obrázek kabelky smazán...mohl to být poslední kus ale pointa byla jiná. V balíku byla naprosto odlišná kabelka. Ještě že existuje Google a uchovává i historii webů...napsal jsem email že zaslala něco jiného a majitelka Japan Fashion uzná v mailu omyl,posílám ji zpět doporučeně a čekám na vrácení peněz. Je to již půl roku... žádná komunikace,nemám pro dceru kabelku ani peníze... a cca 700kč není zrovna málo !

jedna rada = Japan Fashion eshop-rychle.cz/...

již nikdy víc !

Japan fashion eshop
Japan fashion eshop #2
Japan fashion eshop #3
abb

Také mám Japan Fashions a paní Ševčíkovou jen ty nejhorší zkušenosti. Zboží jsem objednala 1.9., pánskou mikinu a dámskou bundu, oboje mělo být skladem, avšak objednávka mi přišla až 17.9.2014. Pánská mikina úplně jiná, dokonce z objednané velikosti M mi přišla XXL, šilená kvalita, jelikož i velikost XXL byla manželovi malá a to nosí S/M, to nic nemění na tom, že byla prostě jiná. Dámská bunda úplně jiná než na obrázku, rozměry taktéž nesouhlasí. V balíku navíc nebyl žádný doklad. Tak si volám a píšu o zaslání dokladu. Paní Ševčíková asi neví, co je to účetní doklad a zasílá mi tzv. přijatou objednávku... Děs..., zboží chci vracet, ale obávám se, že peníze taktéž nedostanu zpět. Takže si asi zajedu do HK a následně vše předám policii a ČOI.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]