Japan fashion eshop

Od: Datum: 03.09.12 21:31 odpovědí: 5 změna: 18.09.14 16:36

Dobrý večer,

uvažuji o koupi oblečení z tohoto eshopu-> http://www.eshop-rychle.cz/japan-fashion

Máte s ním některá zkušenosti?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: roboot*
Datum: 04.09.12 11:08

Uvažujte takto, tento e.-shop nemá na to aby si registroval doménu za 99,- kč na rok...Co k tomu dodat víc?

Umíte si představit třeba www.eshop-rychle./alza.cz? :D :D :D

To je ostuda e.shopu která jako první bouchne do očí

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nikit
Datum: 05.09.12 21:23

*palec*a tohle je taky mazec

japan-fashion@seznam.cz

Email s reklamama zdarma. Je to nějakej obývákovej eshop

*ee*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 19.07.14 16:15
avatar
To je spíš o schopnostech majitele eshopu, sám to neumí a neví jak to udělat jinak. Každopádně to není nic profi, ale úplně bych to nezatracoval. Je spousta takových snazivcu, co fungují
Ohodnoceno: 0x
 
Od: joop®
Datum: 19.07.14 15:58

zkušenost s tímto eshopem mám - tu nejhorší. Dcera si vybrala kabelku,táto objednej,zaplať...vše OK než přišel balíček. Protože podle rejstříku nemá Japan Fashion žádné zaměstnance evidentně zabalila a odeslala zboží přímo majitelka Aneta Ševčíková z Hradce Králové. Ihned po zakoupení byl obrázek kabelky smazán...mohl to být poslední kus ale pointa byla jiná. V balíku byla naprosto odlišná kabelka. Ještě že existuje Google a uchovává i historii webů...napsal jsem email že zaslala něco jiného a majitelka Japan Fashion uzná v mailu omyl,posílám ji zpět doporučeně a čekám na vrácení peněz. Je to již půl roku... žádná komunikace,nemám pro dceru kabelku ani peníze... a cca 700kč není zrovna málo !

jedna rada = Japan Fashion http://www.eshop-rychle.cz/japan-fashion/2-KONTAKTY

již nikdy víc !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: abb
Datum: 18.09.14 16:36

Také mám Japan Fashions a paní Ševčíkovou jen ty nejhorší zkušenosti. Zboží jsem objednala 1.9., pánskou mikinu a dámskou bundu, oboje mělo být skladem, avšak objednávka mi přišla až 17.9.2014. Pánská mikina úplně jiná, dokonce z objednané velikosti M mi přišla XXL, šilená kvalita, jelikož i velikost XXL byla manželovi malá a to nosí S/M, to nic nemění na tom, že byla prostě jiná. Dámská bunda úplně jiná než na obrázku, rozměry taktéž nesouhlasí. V balíku navíc nebyl žádný doklad. Tak si volám a píšu o zaslání dokladu. Paní Ševčíková asi neví, co je to účetní doklad a zasílá mi tzv. přijatou objednávku... Děs..., zboží chci vracet, ale obávám se, že peníze taktéž nedostanu zpět. Takže si asi zajedu do HK a následně vše předám policii a ČOI.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.