Antikoncepce - první prášek moc brzy?

Od: Datum: 05.07.12 20:54 odpovědí: 1 změna: 05.07.12 21:01

Dobrý den. Stal se mi menší problém. Ještě nikdy jsem nepoužívala antikoncepci, tak jsem si ji nechala předepsat. Včera jsem krvácela a tak jsem si myslela, že jsem dostala menstuaci. Proto jsem si také včera vzala první prášek. Jenže dneska místo krve jen špiním. Tak nevím co mám dělat. Děkuji za odpovědi.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.07.12 21:01
 
avatar

Berte tabletky dále, zřejmě se jedná o běžnou hormonální změnu, někdy krvácení ustane, jindy je o den déle. Během prvních dvou až tří měsíců se to samo upraví:)

doplněno 05.07.12 21:02:

Ještě bych doplnila - tabletky první týden až 14 dní neúčinkují v plné síle, proto je dobré se chránit při sexu ještě kondomem (pokud máte tablety kvůli tomu:))

Ohodnoceno: 3x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.