Možné těhotenství

Od: Datum: 01.07.12 15:57 odpovědí: 7 změna: 02.07.12 14:28

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nemáte s tímto nějakou zkušenost. Beru HA, minulý měsíc se mi menstruace dostavila, ale bylo to spíše takové špinění, tento měsíc mám už třetí den zpoždění. Jsem si jistá, že jsem nevynechala prášek, ani jsem neměla průjem, neužívám jiné léky. Udělala jsem si těhotenský test, vyšel negativně. Mám už asi měsíc citlivá prsa, před měsíčkama se mi vždy zhoršila pleť, pobolívalo mě v podbříšku, ale teď vůbec nic. Myslíte, že můžu být těhotná? Jaký jiný důvod by mohl být, že jsem to nedostala?

Díky všem za rady.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hankauk*
Datum: 01.07.12 16:02
 

Jak dlouho bereš HA? Jestli jsi jen začala, tak možné to je. Tělo si musí na HA zvyknout. Pokud ji bereš léta, bude možná lepší zajít ke svému gynekologovi a HA změnit. Pod dlouhodobějším braní může začít zlobit. Další eventualita je, že jsi těhotná. Přeci jen HA je spolehlivá na 99,8%. A Murphyho zákony někdy pracují dost spolehlivě.;)

 
Od: ravien
Datum: 01.07.12 16:06
 

Beru 3,5 roku. Nikdy se mi nic takového nestalo, vždy jsem měla měsíčky jako hodinky. Až teď poslední dva měsíce...

Těhotenství by se mi zrovna teď moc nehodilo:( Zkusím si ještě koupit test od jiné značky,...

Od: askmenow*
Datum: 01.07.12 16:31
 

Úplně nejlepší bude, když si hned v pondělí skočíš k lékaři. Když řekneš, že máš akutní problém, měl by tě vzít hned. Těhotenství je nepravděpodobné, ale ne nemožné. Pokud nejsi těhotná, je to rozhodně nestandardní stav a tak i tak je vyšetření na místě.

doplněno 01.07.12 16:32:

Jinak píšeš, že jsi žádnou pilulku nevynechala... nevzala jsi třeba nějakou pozdě?

Jíš celé 3,5 roku stejnou značku pilulek?

doplněno 01.07.12 16:32:

A ještě mě napadá, nezvracela jsi? Třeba po alkoholu, nebo z jakéhokoli jiného důvodu...

 
Od: ravien
Datum: 01.07.12 16:36
 

Ne, nezvracela jsem, alkohol piju akorát tak na silvestra:)

No, rok jsem brala ty jedny, pak mi je doktorka změnila, půl roku jsem měla jiný, ale po nich jsem hodně přibrala, tak mi zase vrátila ty co jsem měla na začátku.

Od: askmenow*
Datum: 01.07.12 17:01
 

Ale od změn už je to delší doba, že? Tím by to pak být nemělo... Jak říkám, skákla bych si na konzultaci k doktorce, i kdybyste nebyla těhotná, měla by na vás mrknout..

 
Od: ron*
Datum: 01.07.12 16:08
 

Dobrý den,

možnost těhotenství tu samozřejmě je. Ale, jak píše předchozí rádkyně, může jít jen o běžnou nepravidelnost, pokud jsi začala antikoncepci teprve užívat. Některá hormonální antikoncepce nesedne vůbec a musí se zkoušet jiná.I při dlouhodobějším užívání antikoncepce může k nepravidelnostem docházet. Mě se to stává třeba při nachlazení, při nějaké stresové situaci.

V případě nejistoty je jediná možnost - návštěva lékaře.

 
Datum: 02.07.12 14:28
 
avatar

Je horko - a ve vedrech dělá cyklus potíže často i s HA, tělo navíc reaguje i na změnu režimu, která s prázdninami často přichází... otěhotnění je velmi nepravděpodobné, test jste ostatně zkoušela. Jestli vás to zneklidňuje, tak holt k doktorovi, ale myslím, že momentální počasí a začátek prázdnin jako vysvětlení dostačují

 

 

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.