Hubnu správnou cestou?

Od: Datum: 10.11.12 19:10 odpovědí: 8 změna: 12.11.12 11:31

Ahoj všem rádcům. Pustila jsem se do hubnutí. Kilča zatím letí dolů jako o závod, ale chtěla jsem se s vámi podělit a poradit, jestli na to jdu z dlouhodbého hlediska správně. Kompletně jsem změnila svůj styl stravování. Jím každé 2,5 hodiny a naposledy v 17.00 (ano, vím, že se říká, že poslední jídlo má být tři hodiny před spaním, ale mému tělu ta 17. prostě vyhovuje). Snídám obvykle celornné pečivo s kouskem nějakého ovoce, svačím také ovoce, ovocný salád, přesnídávku, obědvám obvykle soju s rýží a zeleninou, nebo rybu/kuřecí - bez příloh. K svačině si dávám buď nízkotučný sýr, cottage, zeleninu. Večeře už bývá jen tak zlehka. Také jsem přidala pohyb - chodím jednou týdně na hodinu zumby, třikrát týdně hodinu plavu a každý den si zacvičím posilovací cviky. Budu ráda, za jakoukoliv připomínku, radu, či názor. :)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 10.11.12 19:23
 

Ahoj - proti dotazům typu "kde si mám nejlépe koupit velkohubé šidítko a kolik tak asi zhubnu za měsíc, když budu sedět u TV na pr*eli a dlabat chipsy" - je tvůj dotaz velmi potěšující... Přidej ještě nějaké maso, rybu - ale klidně i netučné ´červené´ - a budeš mít fajn jídelníček...

Ať se ti daří...

*jasne**palec*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: katerina*
Datum: 10.11.12 19:58
 

Děkuji za podporu :)

Datum: 10.11.12 19:34
 
avatar

Rozepište prosím, co večeříte. K snídani bych přidala nějakou bílkovinu - jogurt, šunku. Zařaďte obecně víc probiotik - kefíry, jogurty. A jak podotýká Mowla, nebojte se libového hovězího (kvůli železu). Občas si uvařte čočku nebo fazole, klidně s vajíčkem a kyselou okurkou. Kdybyste začala být více hladová, dejte si trochu větší přílohy a na druhou svačinu kousek pečiva. Jinak pěkné ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: katerina*
Datum: 10.11.12 20:01
 

Večeři upravuji podle toho, co jsem měla k obědu. Jestliže jsem měla třeba kuřeci rizoto, dám si k večeři třeba salátek. A naopak - mám-li k obědu salát, dám si k obědu maso nebo soju. :)

Datum: 10.11.12 20:27
 
avatar

V tom případě bych se vůbec nebála dát si oboje. K večeři by rozhodně měla být nějaká bílkovina, zejména když tolik cvičíte ;) Takže pokud nechcete jíst dvakrát denně maso nebo věčně střídat maso se sójou, snězte si k salátu vajíčko, mozzarelu, udělejte si nějakou jogurtovou zálivku nebo si namažte celozrnný chléb tvarohovou pomazánkou. A vzhledem k tomu, že večeříte tak brzy, si klidně i k té večeři dejte kopeček rýže nebo jeden dva brambory atd. (jen pozor, aby pak večeře nebyla největší jídlo dne) - hlavně ale ty bílkoviny. Tělo si tak bude moci lépe vybudovat svaly.

 
Od: katerina*
Datum: 10.11.12 19:57
 

Fuj, ta hrubka, opravuji na saláT :)

Datum: 10.11.12 22:16
 
avatar
Snidane a vecere je nejdulezitejsi jidlo dne,tudiz neni vhodné veceri vynechavat. Je to blbost. Ji se casto proto, aby byl metabolismus stále v pochodu, aby se nezastavil a telo stále pracovalo, i když spime. Pro telo je to velký napor, protože celou noc, respektive u Vas od 17 hod nema zadne ziviny ani energii na tak dlouhou dobu. Pak vahu sice stracite, ale ze svalové hmoty a to neni zadouci. Taktez je blbost vynechavat sacharidy, tedy prilohy, komplexni sacharidy, ze kterych telo cerpa energii. Ovoce je ok, ale je to malo. Telo pak bere energii z bilkovin ve strave, ty se nedostanou ke svalum a telo opet chatra, jelikoz stavebni hmota - bilkoviny se bez sacharidu nedostanou tam, kam je clovek chce mit. Posilovani pak ztraci smysl, bez komplexnich sacharidu svaly ztratite a bez vecere budete bazalni metabolismus brzdit, tim ze bude telo dlouho hladove. Energii pak telo cerpa ze svylovych bunek, protoze je tady dostupnejsi, na tuky si nesahne.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 12.11.12 11:31
 

zašel bych na měření tuků a svalů , protože jestli letěj kg dolů , bál bych se , že při takovém jídelníčku jdou dolů svaly a né tuky .Jíst naposledy v 17 hodin je hloupost , protože pak jíte až třeba v 6 hodin ráno a za tu dobu tělo odbourává bílkovinu ze svalů a né tuky

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.