Problémy s jídlem

Od: Datum: 12.11.12 10:09 odpovědí: 9 změna: 15.11.12 13:57

Zdravím, potřebovala bych poradit...Nikdy jsem nebyla nějak tlustá, později jsem docela přibrala, ale nevadilo mi to, až když jsem si v 21 letech stoupla na váhu a zjistila jsem že místo 63kg mám 70, to mě donutilo jíst méně a pravidelně..Vydrželo mi to dlouho, tři roky určitě, než jsem nastopila do práce tam kde jsem, je to normálně na tři směny, chodím tam normálně na obědy nebo večeře a už si připadám jak nenažranec...normálně si tam baby dávají třeba tři knedlíky já sním 6, a tak je to se vším, v podstatě pořád jenom jím, ale nedokážu si říct že prostě ne! Už to není jako předtím že vidím tu svou váhu teďka, že přibírám ani tohle mě nedonutí začít mín jíst...já jím pořád, ale ve velkém množství, je to fakt hrozný, kolikrát sním víc jak chlapi v práci :( Zase net rdím že jsem nějaká tlustá to ne, ale ta váha jde prostě na vrch...já už jím snad jenom ze zvyku nebo nevím, zkoušela jsem si brát žvýkačku když jsem na něco dostala chut, ale nai to nepomahá, je mi 26 a nechci za chvíli vypadat tlustě, jen proto že se neumím kontrolovat v jídle, a že to opravdu neumím :( Poraďte prosím, čím zahnat hlad abych se nepřejídala nebo něco..Děkuji


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kristy1300*
Datum: 12.11.12 10:29
 

ja jsi myslim, ze by to slo zahnat praci...hodne lidi tvrdi, ze meli velky fofr a vubec nemaji cas ani pomysleni na jidlo...takze porad se zamestnavat a zapomenout na jidlo...jen snidane, obed a vecere, ktere bude nejlepe nandavat nekdo jiny a zbytek odnese pryc, aby jste si nemohla pridat!

 
Datum: 12.11.12 20:07
 
avatar

presne tak, kdyz se topim v terminech, vstanu, sednu k pocitaci s krajicem chleba a kafem, a po cca 15h a par navstevach WC, jdu unaveny spat a druhy den nanovo :) Neni cas, neni ani hlad, neni cas na hlad myslet.
kristy.. Jestli zerete jak protrzena (pardon), tak si kupte nejaky pripravek se synephrinem ve sportovni vyzive, nejlepe tekuty s multivitaminy, to pomuze s chutemi a hladem. A hlavne klidne se cpete tak az nebudete moci dychat, ale salatovyma okurkama ne jidlem ;)

doplněno 12.11.12 20:09:

jee chyba, ta druha cast je autorce dotazu... janulka... :)

 
Datum: 12.11.12 10:35
 

hodně pomáhá mít po ruce stále nakrájenou zeleninu a nebo kousky ovoce /toho ale méně/ ,

stále nejíst se musí ale urodit ve vaší hlavě - jinak nemají žádné rady cenu

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.11.12 17:19
 
avatar

http://www.aktip.cz/cs/publik…ach-a-dynamice-prejidani.html *hej* http://cs.wikipedia.org/wiki/Pud_%28psychologie%29 Pud výživy, to je odpověď na to, co nás trápí. Nahrazujeme jídlem něco, co nám chybí. Jen přijít na to, co to je a jak se s tím srovnat. Že?

Ohodnoceno: 2x
 
Od: ron*
Datum: 12.11.12 21:48
 

Dobrý den.

Pomáhá dodržování pitného režimu. Než začnete jíst, vypijte sklenici vody, žaludek nebude prázdný, sníte méně jídla. V práci si nenechávejte dát na talíř 6 knedlíků, ale jen 3. Jezte pravidelně, ale opravdu menší porce jídla. Pokud ale sama nebudete chtít množství jídla omezit, nikdo Vám žádnou zázračnou radu nedá. Je to opravdu především záležitost pevné vůle a sebeovládání. A jak říká rádkyně nade mnou, popřemýšlejte, jestli si jídlem nekompenzujete jiný problém.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.11.12 22:49
 
avatar

no v prvni rade by se nemela stravovat v praci, at uz si nanda s sestima nebo se trema :)

 
Datum: 13.11.12 13:11
 

když je čověk slaboch , tak nepomáhá nic . Prostě si musíte to jídlo zakázat a je to

 
Datum: 14.11.12 01:03
 
avatar

Podle mne v tom vedle nedostatku pevné vůle (to především) může hrát roli i třísměnný pracovní provoz, který je pro organismus náročnější než jednosměnný.

Práce v noci je pro některé lidi náročnější než práce ve dne (mně naopak vyhovuje, že už je klid, nikdo mi nevolá a lépe se mi v noci soustředí), hůře se jim po noční směně usíná, takže jdou na další méně odpočati, ...

Zkuste si na svačiny nosit nakrájenou zeleninu, před obědem nebo večeří si dejte pár kousků místo předkrmu, cca 20 minut až půl hodiny před jídlem vypijte alespoň čtvrt litru nepříliš studené vody (z kohoutku, nikoliv balené nebo s příchutí). A pak si zkuste dát jen 2 nebo 3 knedlíky - myslím, že Vám budou stačit.

 
Datum: 15.11.12 13:57
 

Problem bude asi v nevyvazene strave.Tezko se to koriguje se zavodnim jidlem.zkuste si pred kazdym jidlem dat a nosit z domu zeleninove salaty.pak uz se do vas moc bezneho jidla nevejde.Udelejte si je dobre at vas to neprestane brzy bavit.Jak jite casto?Ono taky jestli si nedate aspon 5krat jidlo denne,tak se pak nedivte,ze si date nasup.Chce to porcicky,kazde dve hodiny i treba jen jablko,nebo nizkotucny jogurt.

 

 

 

 

Poslední otázky Poradny nejen pro ženy
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.