Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pomoct s reklamací

Od: mankm odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

Chtěla bych se zeptat Vás, přišlo mi poštou balíček kosmetiky jako novinka od firmy VisageDór. poslala jsem jim balíček zpátky kdy jsem jsi to to zboží neobjednala za cenu kterou mi tam účtovaly. Volala jsem na jejich zprostředkovatelnou firmu kdy mi odpověděla že to mam vrátitzpět a firma mi proplatí i za poštovné a balné které jsem musela zaplatit ze svých financí. Kdy to nebyla zrovna mala částka, poslaly mi ten to baliček znovu na mou adresu domu kdy jsem tam musela zavolat a vysvětlit také proc se tak od nich stalo? Vysvětlila mi potom že na dobírku to nepřevezmou přitom tam byla zpráva adresa vše v pořádku kdy já osobně jsem chtěla aby jim to přišlo bez žádné ztráty a zničení např: obalu jejich. Musela jsem to vrátit tedy znovu ale už bez dobírky kdy mi proplatily bohužel jen to to ale ten předešlý už ne! Mohu se Vás zeptat co jim mám napsat a případě se s nimi domluvit o proplacení první zásilky kterou jsem jim zaslala?

Děkuji mnohokrát za odpověď...

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zepe*
hodnocení

1x

pokad vim tak zadnej obchod na dobirku reklamace neprijima.hold bych zapomenul na to postovné. zbytecne starosti.

urcite to meli v podminkach pro reklamace ci vracení zbozi ve lhute

 

2v*
hodnocení

0x

Přesně jak je již popsáno, reklamaci lze uplatnit tak, že se balíček pošle zpět a obchodník má dle zákona 30 dní na vrácení celé částky, tedy i poštovné a balné. V případě, že jste odeslala na dobírku, je to bohužel Váš problém, takto se reklamace neprovádějí.

 

zabu
hodnocení

0x

Klasická chyba. Pokud jste si zboží skutečně neobjednala. Tak jim nemusíte nic vracet. Jen jim napíšete, a pošlete na doručenku dopis, ve kterém jim sdělíte, že jste si nic neobjednala, a že si zboží mohou vyzvednout po předchozí telefonické domluvě na adrese, kterou jim uvedete. Na doručenku proto, aby jste měla v ruce důkaz, že jste s nimi komunikovala.

Nemohou Vás nutit, aby jste něco za své balila, šla na poštu, dávala do toho svůj čas, a za své jim posílala cokoliv. Ať si pro to přijedou.

 

iz*
hodnocení

0x

Problém vidím ve dvou věcech:

(1) Opakovaně jste převzala balíček, přestože jste nic neobjednávala. Klidně jste jej mohla nechat ležet na poště, ta by jej po uplynutí úložní doby vrátila zpět adresátovi.

(2) Reklamace znamená reklamovat vadné zboží. Vy ale nereklamujete, nýbrž vracíte neobjednané zboží.

___ Doporučuji tedy postup, který Vám radí Zabu:

Když už jste neobjednané zboží převzala, napište odesílateli, kde si může neobjednané zboží převzít. a vyzvěte jej i k zaplacení dlužného poštovného.

Do dopisu nezapomeňte uvést, že jste jim nedala souhlas k evidenci Vašich osobních údajů, a vyzvěte je k okamžité likvidaci Vašich osobních údajů.

Sdělte jim, že pokud Vás budou ještě jednou obtěžovat neobjednanou zásilkou, reklamou nebo čímkoliv jiným, obrátíte se ÚOOÚ.

Vše zašlete jedním doporučeným dopisem s dodejkou (pošta Vám doodejku vrátí s potvrzeným datem převzetí Vašeho dopisu).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]