Nejste přihlášen/a.
Dobry den,
jiz ponekolikate mi znamy nabizeli tibetskou houbu s tim, ze je to uplny zazrak. No nejak k tomu nemam duveru - znate to nekdo? Je to skutecne takovy zazrak?
Diky
Tofi
Tak já bych dexovi oponovala. Asi před dvěma lety jsem kefír z tibetské houby pila a bylo to fajn, subjektivně jsem měla pocit upraveného trávení, přestalo mě píchat v žaludku... Ale obecně mi jakýkoliv kefír chutná, takže jestli pít kyšku nebo kefír z houby, to už mi bylo jedno. Ostatně, za vyzkoušení nic nedáte, ne? Známí vám prostě odloupnou kus houby, vy budete zalívat mlíkem (tak velká investice to vážně není) (doporučuju mlíko z lahve - jakékoliv, ale z lahve, ne z krabice), pít, a když nebde chutnat či vyhovovat, pošlete houbu dál - nebo vyhodíte. Ztratit nic nemůžete, tak co...
doplněno 27.05.11 12:20:Pardon, desovi oponovala.
doplněno 27.05.11 22:53:Nemáte vůbec zač - uškodit vám to podle mého soudu fakt nemůže. Nejsem lékař, ale domnívám se, že pokud nenecháte houbu zplesnivět (a tedy nebudete pít plíseň, s nadsázkou řečeno), je to prostě jen jinak vyrobený kefír. Po jednom dni slabší, po dvou dnech silnější. Po třech dnech mně osobně už nechutnal. A pak mi houba jednou zezelenala (zapomněla jsem jí vyměnit mlíko plus opláchnout pod vodou, to se doporučuje, aby nebyla "oslizlá"), tak jsem kefír vylila, houbu vyhodila a od té doby jsem neschopná si domluvit schůzku s dalším dárcem a zase si ji pěstovat Celá já, no
No a ještě tip - i když to Vám všechno asi známí poradí - doporučuje se sklenici, ve které necháváte dělat kefír, zakrývat gázou - aby se do toho nedostala žádná nečistota a zároveň aby kefír dýchal. Pro sytější kefír přes noc nechat venku (=tepleji), pro méně ytý zásadně v lednici. Já pila jen z lednice, nevěřila jsem mlíku...
Tak ať chutná