Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zdravotní sestra

Od: dekk odpovědí: 3 změna:

Dobrý večer, zajímalo by mě, jestli je povinností mít střední zdravotní školu a vysokou školu pro práci zdravotní sestřičky (na dětském). Momentálně ještě studuji gymnázium. Děkuji

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

marenka*
hodnocení

0x

Je to povinné. ;) Víte, taková zdravotní sestřička není jenom ta hezká, usmívající se slečna ve slušivých šatech, která pomáhá v nemocnici doktorům. Je to samostatná, zodpovědná osoba, která musí umět zachránit život, ale která může lidskou chybou i zabít. Ono, v dnešní době je sestra skoro jako lékař. Proto jsou i tak vysoké požadavky na vzdělání a registraci sester s tím, že párkrát do roka musí navštěvovat vzdělávací semináře.

zima*
hodnocení

0x

Dnes už je nutné mít vyšší odborné vzdělání, nebo vysoké. Na středních školách lze studovat již jen zdravotnického asistenta, který má menší kompetence. Někde však zaměstnávají asistenty a pověřují je stejnou prací jako sestry. V případě, že se stane nějaký průser, to může být velký problém. Někde mohou chtít i specializaci, kurzy atd. A dělat na děckém není opravdu taková sranda, jak se může zdát. Mám s tím zkušenosti :).

ivasad*
hodnocení

0x