Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace kočárku

Od: misimisi odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, mám prosbičku...před necelým měsícem jsem poslala na reklamaci kočárek, který mi povolil v konstrukci na rovné cestě, malá mi málem spadla a hlavičku,ale na štěstí jsme měli rychlé reakce a kočárek stačili chytit...dnes mi po třech týdnech výrobce oznámil,že reklamaci neberou,že si musíme vše zaplatit sami...kočárek byl na nás docela drahý a máme ho zatím cca jeden rok, je to už druhá reklamace,kterou nám opět neuznali,protože poprvé nám ruply kolečka(plastový držák), prý v zimě to ty kočárkyx dělají a neměli jsme s ním jezdit. Proto bych se chtěla nezávazně poptat,jak mám postupovat,když mě arogantní paní odpálkovala,že si buď koupím nový podvozek ebo prostě bohužel. Druhá vada vím 100%, že není naše vina,prostě jim povolila kovová konstrukce a na tom jsme my nemohli nic udělat. Mám cuť jim do té prodejny poslat kontrolu,ale nechci být zbrklá,proto bych chtěla moc poprosit o info,jak mám pokračovat, děkuji.Dobrý den, mám prosbičku...před necelým měsícem jsem poslala na reklamaci kočárek, který mi povolil v konstrukci na rovné cestě, malá mi málem spadla a hlavičku,ale na štěstí jsme měli rychlé reakce a kočárek stačili chytit...dnes mi po třech týdnech výrobce oznámil,že reklamaci neberou,že si musíme vše zaplatit sami...kočárek byl na nás docela drahý a máme ho zatím cca jeden rok, je to už druhá reklamace,kterou nám opět neuznali,protože poprvé nám ruply kolečka(plastový držák), prý v zimě to ty kočárkyx dělají a neměli jsme s ním jezdit. Proto bych se chtěla nezávazně poptat,jak mám postupovat,když mě arogantní paní odpálkovala,že si buď koupím nový podvozek ebo prostě bohužel. Druhá vada vím 100%, že není naše vina,prostě jim povolila kovová konstrukce a na tom jsme my nemohli nic udělat. Mám cuť jim do té prodejny poslat kontrolu,ale nechci být zbrklá,proto bych chtěla moc poprosit o info,jak mám pokračovat, děkuji.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

lidus*
hodnocení

2x

Nedejte se, nechte si zavolat majitele prodejny a klidně zvyšte hlas a vyhrožujte soudem,že to zveřejníte v TV obyčejně to vzdá on a výjde vám vstříc. Na inspekci se obrátit můžete, také můžete zaplatit vlastního znalce ale to by vám nic víc než soud nezbylo a bylo by to na dlouho.

 

buss
hodnocení

2x

1. je třeba postupovat v souladu s OZ
2. byly prováděna testy kočárků, najděte si, zda tam nebyl i váš a jak dopadl, popř. se testerů poptat

misimisi
hodnocení

to jsou věci, o kterých slyším prvně...je to děs, asi bych tam zítra úplně pohořela, díky moc za rady...

 

bambule
hodnocení

0x

Každopádně se nedejte. To, že s kočárkem nesmíte jezdit v zimě, je totální kravina - tak nač jej vůbec mít, že? Konstrukce povolit nesmí v žádném případě! Prostě trvejte na svém, nechte si zavolat majitele a řekněte mu, že se nevzdáte. Pokud budete muset, že si zajistíte soudního znalce a podáte žalobu k soudu. Snad to pomůže. Taky mu nezapomeňte říci, že máte dokonce právo požadovat náklady spojené s reklamací, tudíž, pokud musíte kvůli reklamaci dojíždět, tak i na projetý benzín. Ne všichni to ví a ne všichni toho využijí. Pokud ani s majitelem obchodu nebude řeč, holt se budete muset skutečně obrátit na soud.

Přeji Vám, abyste k tomuto kroku nemuseli vůbec přistoupit a majitel Vám vyšel vstříc.

misimisi
hodnocení

díky moc, zrovna zítra tam jedu...o tom proplacení jsem to opravdu nevěděla:)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]