Antikoncepce Azalia-Nedostavení MS

Od: Datum: 08.04.13 15:33 odpovědí: 6 změna: 11.04.13 20:51

Zdravím, chci se zeptat, jestli je normální, že při užívání antikoncepce "Azalia" se MS nedostaví nebo dostaví, ale s požděním? Beru druhé plato, zpoždění mám víc jak dva týdny. Pravidelně mám MS cca 4-6 měsíců, dřív bylo normální zpoždění cca týden-dva, ale poslední 3 měsíce jsem měla víceméně na 2 dny přesné, tak jestli je takové zpoždění normální? Před ničím takovým mě doktorka nevarovala *vezen*Tak doufám, že je to v pořádku..


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: daniel03
Datum: 08.04.13 15:34
 

blahopřeji maminko

 
Od: martys*
Datum: 08.04.13 15:49
 

Opravdu děkuji za "přínosnou" odpověď. Pokud nemáte co dělat, zkuste si najít nějakou činnost, která vás bude naplňovat. Co takhle zkusit sport, když se začíná oteplovat a ne psát nesmyslné odpovědi?

Od: daniel03
Datum: 08.04.13 16:25
 

odpověď je zcela smyslná, jste těhotná

 
Datum: 08.04.13 16:35
 
avatar
Take mi jedna antikoncepce nesedla, delala neplechu s MS. Stacilo zajit k lekari a nechat si predepsat jinou a vse bylo o.k...
doplněno 08.04.13 16:54: Pry je to ciste gestageni antikoncepce, ktera se pouziva pro kojici maminky nebo pro zeny, ktere z nejakeho duvodu nemohou klasickou kombinovanou.. Ty menstruacni nepravidelnosti se u ni zdaji caste a normalni, ale pokud ji nemate predepsanou ze zdravotnich duvodu, nechte si ji zmenit. Poradte se s vasim lekarem..
 
Od: martys*
Datum: 11.04.13 20:51
 

Díky za odpověď ;) Mám ji ze zdravotních důvodů, mlžu pouze jeden hormon..

Od: martys*
Datum: 08.04.13 16:44
 

Tak po brouzdání po internetu zjišťuji, že u Azalie se tedy MS vůbec nedostaví, že to jsou úplně normální důsledky. Jen mi to přijde divné, hlavně, že mě o tom dr. neinformovala tedy. Pokud máte někdo nějaké jiné zkušenosti, ráda je uvítám.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.