Nejste přihlášen/a.
Dopbrý den mám opět dotaz.Celé léto ode mne manželka vyžaduje holení okolo bikin.Což o to spojíme příjemné s užitečným.ale o několik dní později chce holení opět.Je nějaký bezbolestný způsob jak dobu mezi holením prodloužit?Je to takhle sice fajn ale pracuji jako kovář tak mám dost fyzicky namáhavou práci tak je to dost vyčerpávající.Neholí se sama že má strach že se pořeže.
Alarme, to holíte ženu břitvou? Kupte ženě jednorázová holítka pro ženy, dokonce jsou i speciální na třísla- jsou užší. Já tedy používám pánský Gillet, protože ty dámské mi přijdou moc oplácané těmi zvlhčujícími proužky. Jenže pokud se žena bojí, právě ta oplácanost plasty a proužky kolem břitů by jí mohla uklidnit. Nikdy jsem se nepořezala. (a že když spěchám, tak to jede cikcak
)
Fusion Power Znám, kupuje si ho manža. To věřím že je lepší, ale já jsem takový šetřílek, takže mám 4 jednorázovky na rok za kilčo. Mach 3 a taky dobrý.
(a neodvádí pozornost
)
Anebo doporučím tohle, s tím se paní neřízne stoprocentně electrohall.cz/...
Mařenko já holím manželku svým holícím strojkem ale jelikož mám tvrdé fousy používám ještě klasické astry,ale popřemýšlím o tom strojku.
Alarme, tak žiletkama bych se tam dole taky bála holit. Než koupíte strojek, nevím jak na tom finančně jste, tak kupte jednorázová holítka. Já je taky nepoužívám jednorázově, čekám až se pořádně ztupí
Uvidíte, že se sama už bát nebude. Z těch levnějších jednorázovek doporučuji tyhle. drogeriemartina.cz/...
nebo jim podobné, Gillet má i levné modré obyčejné jednorázovky, je jich asi 5 za 30 korun, ale ty jsou k ničemu.
jojo, oholit všechno pořádně je dřina ... Mně dají nejvíc zabrat nohy, bože, tolik kůže, jsem z toho fakt nadřená.
Třísla jdou krásně holítky, jak doporučuje Mařenka. V životě jsem se nepořezala. Paní se nemá čeho bát, nic si neudělá.
doplněno 10.06.10 18:57:Jenom jestli to po Vás nechce kvůli tomu spojení příjemného s užitečným, jak jste se zmínil...