Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Koláč s borůvkami a tvarohem

Od: babajaga® odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

dostala jsem se do hloupé situace, nevím, jak se tvářit. Všemu, co je na netu, se nedá věřit. Nikdy!

Vnuk mi přijede prořezat třešeň, poprvé přiveze i svou dívku. Chtěla jsem na jejich počest upéct něco chutného. Na netu na mě včera vyskočil recept na borůvkový koláč s tvarohem. Líbilo se mi to, ale jela jsem k lékaři, tak jsem to nějak dlouze neprohlížela.

Dnes jsem si recept znovu pracně našla a jsem doslova zděšená - posuďte sami:

Na 1 plech /na těsto/ : 2 hrnky polohr. mouky, 1 hrnek borůvkového jogurtu, 5 hrnků cukru krupice, 1 vanilk. cukr, 5 hrnků oleje, 5 vajec, 1 prdopeč.

Po tomto receptu bych neopustila kadibudku určitě aspoň týden. 5 hrnků oleje - to člověka, panečku, nějak pročistí!

Koupila jsem ale už předem 2 tvarohy, na náplň a veliký borůvkový jogurt. Který nesním, mám ráda jiný druh. Proto bych prosila:

máte někdo nějaký normální recept na borůvkový koláč s tvarohem, kam bych využila: ten jogurt /měl být do těsta/ a ty 2 tvarohy /navrch/.

To je tak, když si člověk nějaký recept nepřečte a hned nakupuje. Děkuji všem, pokud mi poradí. Jaga.

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Recept máte odtud. Vidím tam ale 0,5 hrnku oleje a cukru. Nevytisklo se/nezkopírovalo se to špatně?

hodnocení

Díky, milá rádkyně. Recept jsem si našla na nějaké stránce msn, která mi pokždé vyskočí po přihlášení. Podívejte se na ni, dáte mi za pravdu, že je to ovšem naprostá ptákovina.

Tenhle Váš recept ráda využiju, ten poměr je dobrý. Děkuji Vám, že jste mi dobře poradila. Jaga.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.