Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zimní boty

Od: prosteanonym odpovědí: 12 změna:
Poradite mi prosim nejakou stranku kde se prodavaji znackove zimni bory?
Ja znam jen Office shoes a tam maji jen bez kozisku

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

armyshop - kanady botas zimní

liska5
hodnocení

3x

I když v zimě nosím hlavně značkovou sportovní obuv, která obstojí i ve sněhu a blátě, mám ráda značku Rieker. Kožené s kožíškem by mohli mít.

asolo

Mám to také tak. Stačí teplejší ponožky a ušetří se tisíce za "zimní boty".

hodnocení

2x

Nevím, co je to, bez kozisku. Koziska mám. *smich*

Moje nejlepší zimní boty - zadarmo. Vnuk pracuje jako výpravčí na velkém nádraží. Letos měl nárok na vybavení. Ale on, že nic nechce, stačí mu, co má doma. Tak jsem mu řekla, že babička by něco chtěla, kdyby bylo snad možno.

Možno bylo. A tak mám velice pěkné vysoké a zateplené zimní boty pro výpravčí, navíc s odrazkovými proužky, to "kdyby jel vlak." Jsem za ně moc ráda, dobře vypadají, pěkně se v nich chodí a naprosto vůbec mi nevadí, že nejsou značkové. Nebo ony možná jsou. Značka ČD.

A jsou tak prima, že mi na ně každý kouká a nekouká na ta koziska, což by mě přivádělo do nepříjemných situací. Se vším se prostě musí člověk umět vypořádat. ;) Hezké Vánoce. Jaga.

karrt

Vnuk měl letos nárok na vybavení...*smich*

Tak, tak. Pořád je to lepší, než kdyby byl třeba číšník, kuchař, nebo potápěč. To bych asi nevyužila nic. Takhle aspoň ty boty! Červenou čepici nechci! Jaga.

hodnocení

0x

Mohu potvrdit dobrou zkušenost s Rieker. Koupil jsem zimní boty, a jsou naprosto pohodlné. Nosím je denně.

Zde jsem vám dal odkaz, filtr "zimní, kůže, pravá ovčí vlna"(i když netuším, jaká jiná ovčí vlna by mohla existovat). Filtr si upravte dle svého. Teď koukám mají celkem slevy, ty moje skoro o tisícovku *zed* tak šup...

rieker-eshop.cz/...

doplněno 21.12.24 09:04:

I když koukám, s těma slevama taky pěkně kecají.