Je mi 22, studuju, nestíhám mít brigády, moc neutrácím ani se nelíčim. Ale jsem blondýna. Stačí mi zainvestovat do perfektní řasenky. To je pro mě nutnost. Kupuju dokola hednu za 300kč, co je hezky natáčí. Jenže do 2 hodin to mám vždycky opadaný pod okem - i když použiju podklad pod řasenku. Googlila jsem si,že nejlepší by měla být jedna za 800kč v Sephoře. Tak ta nová nádhera vydržela jen půl hodiny než mi udělala pandí kruhy. Jsem zoufalá a to chci jedinou věc...
Mám Max factor 2000 calories z drogerie Teta ve slevě asi za 150Kč a pak Alverde z DM, nic se nedrolí. Není to tím, že dáváte moc vrstev? Dávám jednu a ještě pročešu katáčkem. Po séru na růst řas mám řasy dvoujnásob dlouhé, tedy není třeba nijak extra zvýrazňovat.
11
Souhlasím, ta je za mě také fajn, mně osobně se drolí jen řasenky od essence, ty za mě nedoporučuji
Vůbec na tohle u řasenek netrpím. Na pandí oči vůbec a na drolící řasenku jsem měla štěstí tak dvakrát v životě. Pominu-li drahé řasenky (cena není vždy zárukou kvality), mám již léta oblíbenou obyčejnou od Catrice- Lift up volume, světle modrý obal. Píšou,že je voděodolná a fakt je, ale jde smýt snadno i vlažnou vodou, při dešti, sauně, v moři atd. drží parádně.
Měla jsem ten samý problém. Řešení jsem našla, dělám to již mnoho let. V drogerii Teta koupím za cca 65,-Kč, takovou černobílou podlouhlou krabičku, kde je tubička s barvou, kartáček a podložka. Rozdělám barvu, malinko naředím vodou, nanesu na řasy, chvíli to nechám zaschnout a celý den si toho nemusím všímat, nic nepadá, nedrolí se ani nerozmazává Vyzkoušej, ušetříš a uvidíš.
Ja si tedy kupuju vodeodolne rasenky.. hlavne proto, ze pracuji ve wellness centru, kde chodivam i do pary. Staci tam byt 5 vterin a jsem cela orosena. Zatim mam osvedcenou modrou Rimmel, Loreal, a taky maybelinne. Odlicovac dvouslozkovy garnier - nechat chvili pusobit na rasach azbpotom odlicovat. Kupuji v DM nebo v Teta drogerie..