Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proč je usmažený kapr nasládlý

Od: etly odpovědí: 20 změna:

To se mi nikdy nestalo,ale kapr po vysmažení má maso nasladlé,mně to nemile překvapilo.Ani jsem ho neservírovala na stůl.*zmateny*

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

4x
Dobrý den, zapomněla jste před obalováním porce osolit a potřít česnekem. Někdo porce kapra máčí v mléce, aby prý ztratil pachuť bahna, ale možná to také změní chuť nasládle. Zdravím!
doplněno 24.12.23 21:15: etly - myslíte, že byl kapr už částečně zkažený? To by bylo asi hned cítit. Je to škoda, chybu jste při přípravě neudělala, tak to byla smůla.
etly
hodnocení

Kapra jsem naložila na několik málo hodin do studené vody, soli a kousky česneku.Pak jsem mírně přisolila porce a strouhanku,jak to dělávala tchýně.To bude nějaká zrada.Koupila jsem certifikovanou balenou půlku kapra a co když to bylo rozmrazené,jinak si to nevysvětluji.Kapry míváme každý rok,nejsem nováček.

Já to nedám již do úst,nastříkla jsem to i citronem a ne a ne...

hodnocení

3x
Myslím, že kdyby byl špatný, syrový by musel smrdět. Teď už to neověříte. Já, kdybych z toho neměl dobrý pocit, taky bych to už nejedl. To nemá smysl, jíst něco s nedůvěrou, to z toho člověk žádný pozitivní zážitek nemá.
Pokud bych si to měl vynahradit, zítra ráno bych si koupil ryby a hned bych si ji udělal.
Já letos v Lidlu koupil něco, co se jmenovalo kapr divoký. Bylo to dost drahé a vůbec to nechutná jako klasický blátivý kapr. Jako ryba je to velmi chutné, ale vánoční kapr to prostě není, tak jsem z toho takový rozpačitý. Mám prostě pocit, že jsem si nesplnil vánočního kapra. :)
Otázkou samozřejmě je, jestli jste se nemohla přehmátnout a fakt místo soli nedala cukr..

hodnocení

2x