Nejste přihlášen/a.
Ano, bude to pasovy opar. Mel ho bracha a k jeho smule se nedal vylecit, to ma kazdy jinak. V tomto stadiu, kdy mate puchyrky, je vysoce nakazlivy. Hlavne se nestykat s detma. Ale lekar vas pouci.
Nejspíš ano. A nebo klasický opar. Mně podobně pásák začal. Měla jsem obavy, že jsem nakazila půlroční vnučku, když jsem ji v plavkách nahatou nosila. To jsem ještě nevěděla, že to je pásák. Pro jistotu jsem šla hned k lékaři. Sestřička mi píchla B12 a uklidnila mne, že zase tak infekční to není. Berte B komplex, potírejte tekutým pudrem, nesahejte si na to a pak do očí ani na genitál. Já k tomu ihned začala brát Vironal a Dračí krev nastřídačku. Tak se žádné děsivé bolestivé stadium nekonalo, jen jsem nosila v podprsence kapesník napuštěný propolisem, protože výsev se ještě rozšířil. Ten virus je v podstatě týž, jako virus neštovic. Nebyl jste s nimi v kontaktu? Virus odpočívá zejména v mezižeberních nervech, u Vás až u čelisti. Jakmile jsme oslabeni fyzickým vyčerpáním, ale i psychickým stresem, tak propukne. Zajímavé, že jsem cítila půl dne předem jakési trnutí v chodidlech natolik, že jsem musela slézt z kola a zout boty. U mne tomu přispěl neskutečný hic a jízda celý den na slunci.
Veice příznivě reaguje na podporu léčby pasového oparu přípravěk Rhus Toxicodendron. Potence 15CH dávkování 5-5-5 vycucat 3x denně, doporučuje se nekombinovat a kávou a mentolem. Dodržovat pauzu 20 minut před, nebo po jídle. ale není podložena zkušenost, že by časová prodleva někomu uškodila.
V těžkém akutním stavu, lze dávkování klidně praktikovat každou hodinu, eventuelně půlhodinu.
Gumi chápu, Škumpa že udivilo, ale ten člověk ti to kolikrát řekne sám. Nervová zakončení.
Rhus a Rhutta graveolis odvedla slušnou práci u jedince s RA revmatoidní faktor 115 po roce užívání obrovských obtíží s klouby po ránu. Hodinu trvalo, něž se rozchodil. Dnes RA mírně zvýšeny hodnoty nad 36, sice se ještě podpořilo jedním přípravkem.