Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jste často sami? Jak zvládat samotu?

Od: bebee odpovědí: 12 změna:

Ahoj, mám dlouhodobý problém, který se stále zvětšuje. Neumím být sama. Jak už single, tak prostě sama. Jsem sice spíše introvert, ale neustále potřebuji společnost ideálně jednoho člověka. Když příjde víkend, potřebuji ho mít zaplněný tak, abych strávila co nejméně času o samotě. Také trávím až moc času v práci. Jelikož ještě studuji, chodím do práce po škole. Pracuji na třech pozicích najednou, jen abych mohla dostat co nejvíce směn.
Zrušené plány jsou pro mě naprostá katastrofa- vždy se z nich sesypu. Když jsem s někým, nebo mám něco na práci nemám čas přemýšlet. Ale když jsem sama, příjde mi, že jsem sama celý život. Jen přemýšlím, a přemýšlím... Nad tím, co budu dělat v blízké době, obepisuju lidi, a následně jsem ve stresu když mi neodpovídají, nebo odpovídají stroze. Ale příjde mi, že kdybych nenapsala já, nikdo se mi neozve. Doufám, že je to jen pocit, ale těžko říct.
Také přemýšlím o sebevr*ždě, vlastně docela často a již několik let. Vlastně to, že prožívám dobré období, poznám tak, že nepřemýšlím nad tím, že to ukončím. V takových situacích sahám po prášcích nebo alkoholu. Jeden pokus už mám za sebou- samozřejmě k němu došlo, když jsem byla večer sama.
Strašně závidím ostatním. Příjde mi, že ostatní mají pevné a stabilní přátelské vztahy. I ty partnerské. Většina mých přátel je zadaných. Má nejlepší kamarádka dokonce začala chodit s kamarádem mého ex v ten den, co se se mnou rozešel. Mně vztahy nikdy nevydrží. Mám jich za sebou už hromadu, velká láska a po měsíci, možná dvou je to z jejich strany pryč. Takhle je to i s přáteli.