Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Žába na obalu potravin, co znamená?

Od: aja1946® odpovědí: 6 změna:
Nejaká značka firmy nebo se snad do potravin přidává něco žab. Nasla jsem to na vice cukrovinkach
Žába na obalu potravin, co znamená?
zámek
administrátor uzavřel tuto otázku

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

7x
Je to certifikace Rainforest Alliance.
racio.cz/...
hodnocení

Děkuji, hned to věřím kamosce, která pořád posílá dezinformace s názvem pošli dál, já si proto raději vše ověřím

hodnocení

4x

Rainforest Alliance vznikla v roce 1986 jako mezinárodní nezisková nevládní organizace, jejímž cílem je minimalizovat možné ekologické škody, zlepšit živobytí zemědělců a pracovat na zvýšení zemědělských standardů. Od svého startu pomohla bezpočtu komunit po celém světě a získala uznání jako symbol environmentální, sociální a ekonomické udržitelnosti.

Certifikovaná káv/...

anet
hodnocení

4x
Nebudete tomu věřit, ale studuji střední přesně se zaměřením na tyto značky a obaly *smich* a při přípravě na maturitu mě váš příspěvek nyní opravdu rozesmál. Je to ekologická značka nic se žábami ve výrobku není nebojte *palec*
To je jako kdyby na obalu byl králíček (často kosmetika), taky v kosmetice nemáte nic z králíka *smich*

sasa*
hodnocení

3x

Žábu vidím, to by mě celkem nevadilo,ikdyž asi angl. text, jako to, proč se mám učit zřejmě anglicky. ENJOY?

Už odpověděl nade mnou, ale proč to nenapíšou česky? Nežijeme v Anglii!

josef007
hodnocení

1x
Samozřejmě jak už se zde zmiňuje je to ochrana známka která svědčí o tom že jídlo bylo vytvořené v rámci různých norem které tato asociace má... nepoužívá levnou prac. Sílu, neplundruje lesy atd. Spíš mne zarazi jak může někoho napadnout že tam bude něco z žab? Vždyť to by bylo příšerně drahé a zbytečné... kdyby hnědých slimaku budiž těch jsou mraky ... ještě existuje i ochrana známka s pandou.