Co dělat, když mi eshop nechce poslat peníze za vrácené zboží
Od:janajanaodpovědí:3změna:
Dobrý den, kam se obrátit když nemohu dostat z eshopu svoje peníze zpět? zboží jsem vrátila dle jejich podmínek na základě kódu, který mi poslali. Od té doby mrtvý brouk, nereagují na maily, dopisy, volání, natož aby vrátili peníze. Jde o téměř 3000,- a 7 týdnů. Děkuji
Dobrý den.Pokud se stále nedaří získat odpověď nebo vyřešení situace, můžete se obrátit na příslušnou obchodní inspekci nebo spotřebitelskou organizaci, které vám mohou pomoci s řešením sporu. Pokud jste platbu provedla platební kartou, můžete také kontaktovat svou banku a požádat o vrácení platby z důvodu nesplnění smlouvy ze strany eshopu. V každém případě si uchovávejte všechny důležité doklady a korespondenci s eshopem, které mohou být důležité při řešení sporu.
7 týdnů? Chyba, to chtělo jednat dřív. Zkuste dotaz na infolince ČOI. Nejrychlejší způsob by asi byl obrátit se na nějakou advokátní/vymahačskou firmu, která se zabývá vymáháním pohledávek, akorát si nechávají tučný podíl z vymožené částky (ale nevím, jestli 3000 pro ně bude zajímavý kšeft).
Měla jsem stejný problém. Na zprávy nikdo nereagoval, tel. č. odpojené, ČOI nereagovala, nakonec jsem našla jejich stránky na Fb, asi po 2 měsících, a vyřešilo se to rychle. Ale komunikovali pouze přes Fb, což na svých stránkách neuváděli. Tolok pro případ, že byste to měla podobně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.