Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak udělat řidší čokoládovou polevu

Od: alf odpovědí: 11 změna:

Poraďte prosím, jak nejlépe udělat řidší čoko polevu na dort. Mám čokolády v obalu a dávám je dle návodu rozehřát i s obalem do hrnce s horkou vodou a ať zahřívám jak chci, tak je čokoláda hrozně hustá a místy jsou tam i nerozehřáté cucky. Určitě existuje i nějaký lepší způsob, jak to rozehřát. Děkuju za info a nesmějte se mi moc - jsem začátečník. Díky.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sweegi
hodnocení

5x

Vodní lázeň - do hrnce vodu, a do toho menší rendlík s nalámanou čokoládou, zapnout na mírný plamen - a míchat, dokud se čokoláda teplem té vařící vody, která je pod tím, nerozpustí.Můžete přidat trochu tuku.

Pokud nasekáte čokoládu a přilijete ohřátou smetanu (mícháme, dokud se čokoláda v té teplé smetaně nerozpustí), vznikle tzv. ganache.

Nepřidávejte přímo do čokolády vodu, byly by v tom hrudky.

Když se přidá trochu vody,hrudky nevzniknou.Když přidáte tuk,což se často doporučuje,tak je poleva víc mastná,což mi nechutná.
arnika*

Normálně tam vždy dávám vodu bez spodního hrnce,chce to hlídat,míchat ode dna ,dokonce přidávámi kakao během míchání dokonce i Ivu tuk,pokud se mi zdá,že je jí málo,prostě přidávám,míchám,ale jsem už zkušená a vždy vyjde skvělá,tak,jak potřebuji..

hodnocení

2x
Čokoládu na vaření nalámu na kousky dám do malého hrnce a podleji trochu vodou.A ohřívám.Pak míchám,dokud se čokoláda nerozpustí.Vody podle toho,jak chci polevu hustou.Nesmí se vařit.
alf
hodnocení

Děkuju moc za radu, vyzkouším :)

tj
A nebylo by lepší, než vodu, přidat mléko?

Já dávám šlehačku, nebo kysanou smetanu. Úplně nej.

hodnocení

2x
Přidejte trochu tuku.

bekycek*
hodnocení

1x

Já přidávám na 100 g čokolády 33 g tuku (Omega). Nalámanou čokoládu vložím do hrnečku přidám tuk, hrneček vložím do kastrolku s vodou a zahřívám pokud se vše nerozpustí (nesmí se vařit).

alf
hodnocení

Děkuju moc všem za vaše rady.

gurumeditation
hodnocení

0x