Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení nebo náhrada za došlé zboží, FNEAM

Od: petrapribanova odpovědí: 5 změna:

Dobrý den , v příloze vám zasílám několik dokumentů, k objednávce na černý svetr bavlněný /viz příloha/. Na tuto objdnávku jsem obdržele zcela jiné, nekvalitní , naprosto jiný materiál/umělina/... pozaslání emailu, jak mám postupovat v reklamaci se mi email vráti nedoručeny. Prosím o radu , za je možné v tét zíležitosti dodavatele zkontaktovat a reklamaci kladně vyřídit. Děkuji P. Přibáňová


Vrácení nebo náhrada za došlé zboží, FNEAM
Vrácení nebo náhrada za došlé zboží, FNEAM #2
Vrácení nebo náhrada za došlé zboží, FNEAM #3

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kolemjdouci
hodnocení

3x
Vy jste si opravdu myslela že originál svetr Tommy Hilfiger bude stát 950 korun?

 

hodnocení

1x
avatar taadioo

Pokud je to obchod offiko, který měl být tak nejspíše tento :

fneam.shop/...

Jinak se jedná o nějaký podvod.

 

hodnocení

1x
avatar nonek

Vypadá to, že jste tisícíkorunou někomu přispěla; záleží, na kolik si ceníte dodaný svetr...

Reklamační řád

Storno

Přijímáme zrušení objednávky před odesláním nebo vyrobením produktu. Pokud bude objednávka zrušena, dostanete plnou náhradu. Nemůžeme zrušit objednávku, pokud je produkt již odeslán. Vrácení zboží (pokud existuje)
Přijímáme vrácení produktů. Zákazníci mají právo požádat o vrácení do 14 dnů od doručení produktu.Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v originálním balení. K dokončení vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu. Požádejte prosím náš zákaznický servis, aby se ujistil, že balík posíláte na správnou adresu.

Poznámky

Zakázkové nebo personalizované položky nemají nárok na vrácení peněz do 14 dnů.
Pokud je vrácení způsobeno spotřebitelem, měl by být spotřebitel odpovědný za poštovné. Konkrétní poplatek by měl být založen na expresní společnosti, kterou si vyberete.

Pokud je z našich důvodů přijaté zboží poškozené nebo nesprávné, není spotřebitel z tohoto důvodu povinen nést poštovné.

Spotřebitelům nebude účtován žádný poplatek za opětovné naskladnění za vrácení produktu.;Vrácení peněz (pokud je to relevantní) Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mailem oznámení o přijetí. Budeme vás také informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace. Pokud budete schváleni, bude vaše refundace zpracována a kredit bude automaticky připsán na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby během určitého počtu dní. Pozdní nebo chybějící vrácení peněz (pokud existuje) Pokud jste ještě neobdrželi vrácení peněz, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet. Poté kontaktujte společnost, která vydala vaši kreditní kartu, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně odeslána. Dále kontaktujte svou banku. Před odesláním náhrady často trvá určitá doba na zpracování. Pokud jste toto vše provedli a stále vám nebyly vráceny peníze, kontaktujte nás na adrese info@whiok.shop.

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese info@whiok.shop a získejte zpáteční adresu.

Proč není kontaktní adresa uvedena? Proč o ni musím žádat?

Kontaktovala jste a výsledek NULA...a tak i zůstane...poučení pro vás i jiné...buďte ráda, že jen tisíc...

Značkové zboží, VŠECH dvanáct druhů ve slevě...no, nekup to...a informace o prodejci žádné, kontakt pouze emailem (nefunkčním), co si o tom myslet? Podvodné stránky...příště před objednáním si projděte informace, jako kontakt, sídlo, telefonní kontakt, ...atd. I když i to nemusí být pravda. Aspoň recenze...zde ŽÁDNÉ nelze najít...

 

joey
hodnocení

0x
Omlouvám se, ale pokud jste objednala z tohoto webu, tak jste s prominutím opravdu blbá: fneam.shop/...
Tomu by snad nevěřilo ani batole..

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Máte zase jednu novou zkušenost. Bohužel. Ale za 950 Kč to zase není tak drahé. Asi vědí, co si mohou dovolit a na nějaké reklamace či stížnosti neberou zřetel. Pokaždé se někdo chytí.

Ten hadérek, co Vám poslali, není svetr, ale spíš nějaká méně kvalitní mikina. A dokáží prodat všechno. U zboží píší: svetr s raglánovými rukávy a tento hadřík podle snímku v žádném případě raglánové rukávy nemá.

Chápu, že je to nepříjemné pro Vás, ale zřejmě je k ničemu nedokopete. Chce to předem bedlivě číst recenze, komu své peníze svěříte. Jaga.

Když se tak na to dívám, popletli zboží. Měli Vám poslat ten první černý svetr, v odkazu @joey. Podle popisu je to skutečně on.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]