Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak být psychicky v pohodě v těhotenství?

Od: muschka odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

jsem v 7. měsíci těhotenství, pracuju jako zdravotní sestra, měsíc jsem už na nemocenské. Bohužel moje těhotenství probíhá úplně jinak, než jsem si představovala. Myslela jsem si, jak si to období budu užívat a místo toho je každý den spíš utrpení. Celý den jsem většinou doma (chodím na procházky, když mám vycházky) a úplně mě to ubíjí a práce mi chybí. Horší je ještě to, jak mě třeba bolí záda, dneska jsem si třeba myslela že už se nezvednu, co jsem si lehla, jindy se zase hrozně motám, že si zase musím hned sednout. K tomu si přijdu úplně připitomělá, pořád na něco zapomínám, psychicky nezvládám, že pořád jen tloustnu. Jak jste se s tím vypořádaly vy? Jak být psychicky v pohodě?

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

darsi
hodnocení

3x
Mate dostatek zeleza? Pokud Vas prochazky vycerpavaji, nebo zada boli, tak si proste lehnete, hodte nohy nahoru.. jste tehotna, tak si to uzijte. Do prace muzete chodit zas po zbytek zivota... Kdyz budete v pohode Vy, bude v pohode i miminecko. Snazte se moc neprezirat, ony kila jdou po porodu samy dolu. A kdyz budete kojit, bude to prospesne pro vas oba. :) je to kouzelny cas, uzijte si ho s laaaskou :-*

liska5
hodnocení

1x

Pouštějte si nějakou tu Vaši hudbu a něco tvořte. Já třeba háčkovala tašky a vyšívala ubrus, když mi nakázali klid. Pokud můžete ven, tak na nějaké cvičení či jogu pro těhotné. Tam i pokecáte se stejně "postiženými"

hodnocení

0x

Muško, v životě zažijete všechno několikrát. Muži, zaměstnání, lásky, tragedie. Ale dítě, těhotenství jen 1x? 2? Tak přestaňte vyšilovat a važte si toho, užívejte si to. Upravte se, usmějte se a buďte šťastná. Jinak se vám narodí neurotický nespavec. *houpy*

pb®
hodnocení

0x