Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chtěla bych se začít malovat, ale jsem v tom úplný laik. Nevíte, kde bych si mohla nechat poradit co a jak na co používat přímo pro svoji pleť? Poradili by mi s výběrem barev a tónů, které by mi sedli třeba v salonu, nebo i někde jinde?
Ještě chci jen říci, že jsem si jednou na nákupu make-upu , kdy jsem si řekla, že už se začnu konečně oficiálně malovat, nechala poradit od zaměstnankyň v drogerii a následně když jsem šla na focení, tak makeup vypadal velmi špatně, neseděl ani barevně a ještě dělal takový divný povrch, ale to hádám že je tím že jsem ho použila samostatně na pleť a žádné další věci už ne krom řasenky a rtěnky.
Takže při záblesku ve foťáku byl prostě odstín jiný , než na denním světle nebo pod umělým osvětlením v obchodě. Takže mi asi poradili špatně a nebo tomu opravdu jen zatím nerozumím .
Záleží na tom, co preferujete.
Záleží na vašem typu, tzv. typologie.
Abyste se neudělala ještě starší, než jste.
Zkuste koupit klasický BB krém, ten je jemně pudrový, vypadá přirozeně.
Na něj si dejte jemnou tvářenku, čili pudr.
Do červené nechoďte, spíše odstín hnědé,bronzové.
Napsat do vyhledávače: vizážistka a svoje město. Nebo jednou jít na kosmetiku, popovídat si o typologii /zda jste jarní, letní, podzimní či zimní typ/ a pochytat způsoby líčení a rady. Já osobně bych volila jen vzácně nějaký pudr. To na večerní kulturu nebo na to focení. Jinak mi připadá zdravější pleť ničím nepatlat. Po umytí jen ošetřit krémem, zdravě jíst, hodně pít a chodit na vzduch do přírody. Tam se chytne barva nejlepší. A k tomu stíny, řasenka, rtěnka, mimořádně ještě linky. A to by mělo stačit
Zajděte si do Douglasu, Sephory apod.
Já si chtěla pořídit dražší makeup od Estee Lauder a abych nešlápla vedle, tak jsem si nechala poradit právě v Douglasu. Paní mi přibalila i vzorek domů, abych si mohla vyzkoušet jak vypadá při různých světlech.