Zdravím a mám tady problém, který je z velké části jen v mé hlavě. Nemám hezká prsa. Vím, že je ve světě plno jiných problémů a tohle je docela kravina. Ale jsem mladá a celý sexuální život mám před sebou. Mám strach, co na to řekne nějaký kluk, až mě uvidí. Pro představu- mám spíše malá prsa s velkými dvorci. Prsa mi prakticky "končí" těmi dvorci. Prostě to vypadá zvláštně a já se stydím. Přemýšlím o plastice, abych se pak cítila lépe. Hrozně mi to ničí sebevědomí a když k něčemu párkrát došlo, nedokázala jsem si sundat podrpsenku. Máte to tak nějaká taky? A byl problém s partnery?
Na prsa jsem odborník. Každému se líbí něco jiného, a třeba zrovna mě takto méně obyčejná prsa rajcují. To bys je chtěla mít nudná, jako každá druhá? Navíc podle popisu (ne, že by fotka nebyla lepší tuším, že ti prsa ještě dorostou a poměr pak bude přirozenější. Co úplně nesnáším, jsou prsa, která navštívil řezník. :-/
Pokud jsi opravdu hodně mladá, tak se ještě vše může změnit. Pokud už růst skončil, nemyslím si, že by partnerům šlo hlavně o hezká prsa. Nikdo není dokonalý. Partner se taky může strachovat co řekneš na to, že nemá svaly, má jizvu, nebo hodně ochlupení.
Hodně mužům se líbí malá prsa, takže svého obdivovatele si určitě najdeš. Ale to foto by to chtělo
Dobrý den. Také mám malinká prsa. Neřeším. Dříve jsem si ale naschvál poprvé před klukem nesvlekala nikdy tričko.. nebo jsem si nechávala minimálně podprsenku..ne vždy se to ovšem povedlo, protože kolikrát se nedá uhlídat,když to kluk sundá. Nikdy nikdo nebyl zaskočený,nikdy jsem necítila žádnou negativní reakci. Také bych brala i malinko jiná prsa, chvíli jsem přemýšlela nad plastikou, právě kvůli sobě a svému pocitu.. už dávno nad plastickou operaci nepřemýšlim . Nikomu to nikdy nevadilo a mě to také nevadí. Neřešte to. Plastiku ovšem nevymlouvam- záleží na Vašem pocitu. Nechte to ještě nějaký čas uzrat a uvidíte sama,zda Vás to bude trápit nadále..
higi
Já nemám ani tak malinká prsa, spíš jsou zvláštní těmi dvorci.