Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Doplněk stravy

Od: nikol* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den
Je mi 38 let výška cca 160 cm a váha 43 kg
Zkouším přibrat aspoň 10 kg vše ale co udělám myslím jídlo slazené pití atd tak nic pořád jsem jak jehla z lékařského hlediska vše v pořádku
Někde jsem se dočetla že docela pomáhaji takové ty nápoje a tyčinky pro sportovce
Tak jsem ze zvědavosti zašla do jednoho takového odchodu a paní mi doporučila takové to pití viz foto níže
Co si o tom myslíte vy?
Nebo nějaká jiná rada
Moc děkuji

Doplněk stravy

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

Co by za to jiné ženy daly... Jezte co hrdlo ráčí normální, chutnou a přiměřeně zdravou stavu. :)

mate59
hodnocení

2x

Jezte normální stravu,na takové sr..čky zapomeňte.Dovolte si víc kalorií,asi máte zrychlený metabolizmus.

sgfhsfg
hodnocení

2x

Nepotřebujete drahé tabletky s bílkovinami, cukry a dalšími fuj. V normálním jídle jsou také bílkoviny i cukry.

liska5
hodnocení

0x

Tohle není místo jídla, to se bere hned po tréninku. Takový kokteil. Jak jste na tom se snášenlivostí mléka? Syrovátky je tam dost.

Jak jsou na tom rodiče a prarodiče? Tu hubenost asi budete mít v genech.

doplněno 08.03.22 22:49:

Cukrama to nedohánějte! Kvalitních bílkovin je třeba! Ryby, králík, krůta se zeleninou, vajíčka, tvrdé sýry, luštěniny.. A každý den si uvařte ovesnou, jáhlovou, pohankovou kaši, quinoiu a do ní denně hrst ořechů a sušené fíky, švestky, datle, meruňky, med,skořici, banány, mák - osladí ochutí a dodají minerály. Cukr a bílá mouka jsou prázdné kalorie. Klidně dobrý chleba se sádlem. Z tuků nejvíc zastudena lisované neboli panenské oleje.do salátů.

A pravidelně sportujte, okysličíte si tělo, líp budete trávit a budou růst svaly.

doplněno 08.03.22 22:49:

A pravidelně sportujte, okysličíte si tělo, líp budete trávit a budou růst svaly.

hodnocení

0x