Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bojím se večer sama

Od: hanickaa odpovědí: 20 změna:

Ahoj,

jsem ještě studentka VŠ a našla jsem si brigádu, od 14-19:00... Ale když si tak uvědomím, mám strach jezdit takto večer sama. Vím, že sedm večer ještě není nějáká extra noc, ale přecejen houfy lidí to také nejsou a mám dost strach, tedy z mužů a tak. Máte nějáké rady, jak se případně bránit, tedy lépe jak předcházet, co u sebe nosíte atd.

Možná bych chtěla i uklidnit... Nevím, proč my ženy musíme zažívat takový strach hned když je venku tma, ráda bych se cítila bezpečně :/

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

6x

Dovedu si představit, když někdo číhá ukrytý a skočí zezadu. Tak chodit dál od krajů. A jestli byste nemohla strachy křičet, tak píšťalu, jako rozhodčí, a písknout silně, to snad půjde. Pepřák nemám, ale už se tu jednou probíralo, že třeba lak na vlasy...

Já mám na tohle pro klid duše startovní pistoli. Mám ji v kapse, a kdyby cokoliv, tak vystřelím do nebe. To je taková prda s bleskem, že se chlípník počůrá...

Nebo si berte trekingové hole. Já se s nimi cítím bezpečněji, když jdu nějakou cestu lesem...

Utocnik nemusi vobec skakat na tmavom mieste z krikov. Pojde pokojnym krokom oproti, bude sa tvarit, ako si pozera nieco v mobile a ked sa budete minat, necakane zautoci, napr tym sprejom. Ak je to uplny magor stylu roznych na dozivotie odsudenych znasilnovacov a vrahov, tak vas tesne po minuti vezme obuskom po hlave a v bezvedomi toho vela neporiesite.

Utok moze prist aj doma, kto ma silny zaludok, nech si najde meno Ondrej Rigo.

rajskyprotlak

Ale toto tazatelka nejspíš číst nechtěla. Nebo máte pocit, že jste pomohl?