Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Postup na knihu z fondánu

Od: denny276® odpovědí: 5 změna:
Zdravím drazí *slunce* . V tvoření dortů nejsem začátečník, nicméně kamarádka mě poposila,zda ji vymodeluji ozdobu ná dort v podobě knihy. Dělala jsem celý dort jako knihu a to se dělá jinak,na to fantazii mám. Jak ale vytvořit jen ozdobu,aby to nebyla jen placka,ale aby byla opravdu pěkná, plastická a vypadala realisticky? Fondán ještě v ruce nemám (většinou se pak tvoří samo a jde to), budu dělat až o víkendu. Moc ráda uvítám Vaše nápady a postřehy, popřípadě fotonavod vrstvení. Děkuji *srdce*

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kami123
hodnocení

0x

jenom takový nápad.

Když rozkrojíš vysoký dort s mnoha stejnými vrstvami, tak to vypadá jako řadky v knize...

Když nakrájíš z obdelníkového korpusu pruhy tak z toho můžeš navrstvit základ stránek.. Fondantem pak ilustrovat a zdobit.

hodnocení

Děkuji ;) knihu dort umím, ale kamarádka si bude dort tvořit sama a mě poprosila pouze o dekoraci z fondánu v podobě knihy. Takže mi jde o to, jak vytvořit precizní dekoraci ve tvaru knihy ;)
Doplněno: jo ták, máte na mysli upéct korpus, vyřezat malou velikost, sestavit, potáhnout a dozdobit..to by nemusel být špatný nápad..prostě udělat to tak,jak jsem zvyklá, když tvořím klasický dort.. jen to tedy budu muset lépe naplánovat s přípravou, aby těsto vydrželo..

liska5
hodnocení

0x

Na tu otevřenou knihu z plátů bych vymodelovala a položila brýle, tak jak doma, když dočtu. Nebo knihu zavřenou, takovou starodávnou bichli, a na ni bych posadila sovičku. Sovu, jako symbol moudrosti.

hodnocení

0x

Inspiraci najdete na YT nebo na Pinterestu.

futra
hodnocení

0x

A kdyby jste vymodelovala z fondánu desky knihy a ze slaboulinkých plátečků potom sestavila - a postupně navršila jednotlivé stránky?

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: