Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je špatný nápad dát si na zuby sůl na 1-2 minuty?

Od: assi® odpovědí: 21 změna:
Bolí mě tři zadní zuby. Zkusila jsem si na to dát sůl na 20 sec a docela hodně to bolelo. Myslíte , že je to dobré přetrpět a dát si sůl na zuby třeba na 1-2 minuty každý den po dobu týdne? Nebo je to hloupost, co mě napadla? Nejsem lékař a chápu , že ani Vy, jen jestli by mi to nepomohlo v odstranění kazů a bolesti? Já jen , že jsem si četla jak je sůl dobrá a antibakteriální, že může pomoci při kazech. Tak jenom jestli mi to více neuškodí .

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

runner*
hodnocení

10x
Při kazech zubů existuje jen jedno jediné řešení a tím je návštěva zubaře. Co nejdříve. Kaz doma nevyléčíte.

hodnocení

10x

Ano, je to špatný nápad. Znáte někoho, komu to pomohlo?

hodnocení

8x

Pokud chcete odstranit kazy i se zubama (všema), tak je to nápad výborný. *bzum*

tak
hodnocení

6x

Kaz se solí nevyléčí. Musí se vyvrtat a tak odstranit. Je to jako nakloflé nahnilé ovoce, taky se vám nepodaří kaz odstranit, jedině vykrojit. Také tam může být váček.

dep
hodnocení

4x

Pokud vás bolí zuby a nouzově chcete otupit bolest buď bez použití léků nebo v kombinaci, doporučuji rozkousat a převalovat v ústech hřebíček protože má anestetické účinky. Stačí tak 3 až 4 kousky. Ale sůl tak to je brutalní nápad, pokud je náhodou skrze např kaz přístup k nervu zubu tak naopak se to ještě více rozdráždí, dále pak ještě kyselé a sladké tomu také moc nepomůže.

Hřebíčky mám naložené v lihu a vozím sebou na dovolenou jako první pomoc při nečekané bolesti zubu.

hodnocení

3x
Pro sebemrskače jistě super nápad. Jinak nevidím žádný racionální důvod k takovému počínání. Pomůže vám opravdu jen zubař.

hodnocení

3x

Je to hloupost a svými "pokusy" zbytečně trpíte. Jděte k zubaři!

hodnocení

2x
Zubní kaz solí neodstraníte. Supejte k zubaři,ať se Vám nerozjede zánět.

idanova*
hodnocení

2x