Bolí mě tři zadní zuby. Zkusila jsem si na to dát sůl na 20 sec a docela hodně to bolelo. Myslíte , že je to dobré přetrpět a dát si sůl na zuby třeba na 1-2 minuty každý den po dobu týdne? Nebo je to hloupost, co mě napadla? Nejsem lékař a chápu , že ani Vy, jen jestli by mi to nepomohlo v odstranění kazů a bolesti? Já jen , že jsem si četla jak je sůl dobrá a antibakteriální, že může pomoci při kazech. Tak jenom jestli mi to více neuškodí .
Kaz se solí nevyléčí. Musí se vyvrtat a tak odstranit. Je to jako nakloflé nahnilé ovoce, taky se vám nepodaří kaz odstranit, jedině vykrojit. Také tam může být váček.
Pokud vás bolí zuby a nouzově chcete otupit bolest buď bez použití léků nebo v kombinaci, doporučuji rozkousat a převalovat v ústech hřebíček protože má anestetické účinky. Stačí tak 3 až 4 kousky. Ale sůl tak to je brutalní nápad, pokud je náhodou skrze např kaz přístup k nervu zubu tak naopak se to ještě více rozdráždí, dále pak ještě kyselé a sladké tomu také moc nepomůže.
Zdravím. Každopádně zajděte k zubaři. Ale než se tam dostanete, rozhodně si nedávejte na zuby sůl, akorát vám poleptá sliznice, naruší sklovinu a znásobí bolesti. Kolegyně v práci mívala problémy se stoličkami, hodně se jí kazily, tak si dávala na ty bolavé stoličky plátek česneku, skousla a nechala působit. Vždy jí to pomohlo. Zubařka (její známá) jí to dokonce schvalovla, že prý česnek má antibakteriální, protiplísňové a antivirové účinky. Takže na pár hodin pomůže, ale kazy nevyléčí. K zubaři stejně budete muset, čím víc to budete odkládat, tím dýl budete trpět. Ida
Kedysi trhal zuby kovac, na bolest uvarila bosorka nejaky lektvar, ale dnes je 21. storocie a mame zubarov. Podla vsetkeho ste zanedbali cistenie zubov, preventivne prehliadky a kaz postupil do hlbky.
Sklon riesit vsetko "prirodne" a divnymi receptami ako sol na bolave zuby sa prekryva velmi casto s nazormi ako "vo vakcine su nanocipy".
lenula