Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou niť zvolit?

Od: madam odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, ráda bych ušila na šicím stroji povlak na molitan. Materiál ze kterého budu šít je polypropylen 250g/m2. Jelikož chci aby stehy byly co nejpevnější chtěla bych zvolit silnějsí niť No. 40. Na jedné stránce jsem se dočetla, že tahle niť není vhodná do chapače. Moje otázka teda zní co použít za niť do chapače? Nebo by jste použili jinou niť stejnou úplně na vše? (jsem v šití začátečník)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jnhg
hodnocení

5x
Šila bych to úplně normální nití celé.

hodnocení

1x

Je potřeba to vyzkoušet. Každý stroj snese něco jiného. Kdysi jsem měla nějaké umělé nitě a myslela jsem si, že mám po stroji. Pořád se to trhalo. Bylo to v těch nitích. Koupila jsem jiné a pohoda. Nenechte se zmást některými kecy, které píšou lidi, kteří chtějí být důležití a neví nic o věci.

hodnocení

0x

Použijte úplně klasické nitě do šicích strojů, které se běžně prodávají v každém galanterii. jinak si zničíte stroj a celý ho rozvrtáte a pak to nedáte dohromady. Nebojte se, držet to bude jako "židovská víra". ;)

hodnocení

0x

Já jsem takto nitě nikdy nerozlišovala. Jen jsem si dávala pozor, abych bavlnu nešila silonovou nití, protože tu žehlička seškvaří.

nov
hodnocení

0x

Zvolila bych polyesterovou niť a švy prošila dvakrát.

liska5
hodnocení

0x

Přešila bych nití 100%PES , což jsou běžné nitě - polyesterové, a to tak, že bych to sešila lícem navrch a pak obrátila naruby a sešila znovu. Takový ten skrytý šev, co se netřepí, když je zavřený uvnitř. Potřebuje to mít rezervu při střihání. To i podle tloušťky a typu látky...

madam
hodnocení

0x

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.