Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Antikoncepce v jiný den a čas?

Od: jul odpovědí: 1 změna:
Dobry den, omlouvám se za pitomou otázku ale jsem začátečník s antikoncepcí. Beru ji sice půl roku a vše bez problémů. Zítra bych si po 8 volných dnech měla vzít pilulku, jenže bohužel prášky budu mít až v pátek popřípadě v pondělí, kvůli práci a pak špatné dopravě do lékárny :/ Až tedy ty prášky budu moct vyzvednout, mám si ten den vzít hned nebo nějaký čas počkat? Neberu je momentálně jako ochranu ale kvůli nesnesitelným bolestem, které bývaly čím dál horší a 2-3 dny jsem se sotva dostala ubrecena z postele. Brala jsem ve vždy večer v 8, mohu je teď brát o pár hodin dříve? Je mi blbé psát tady ale doktorovi se momentálně nemohu dovolat. Dámy děkuji za odpovědi

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

pb®
hodnocení

1x

Není-li antikoncepce brána jako ochrana před početím, je to jedno maximálně dojde ke špinění uprostřed cyklu, prostě může (ale nemusí) být cyklus rozhozený. Ovšem tenhle měsíc chráněná před početím nebudeš, je na to třeba myslet, kdyby náhodou byl sex, je třeba použít i jinou formu antikoncepce. Chráněná budeš až ten další měsíc.

Kvůli nesnesitelným bolestem zkus brát hořčík a zinek a taky cvičit. Gynekologa zajímají jen orgány, jeho svaly, vazy, fascie ani kosti nezajímají, není to rehabilitační doktor ani fyzioterapeut. Takže žena může být nakrásně dle gynekologa naprosto zdravá, ale přesto trpět nesnesitelnými bolestmi, protože má nepoměry v pánvi. Nějakou svalovou skupinu uvolněnou, jinou přetíženou, někde nějaký spasmus. Hodně za to mohou špatné pohybové návyky - sezení s nohou přes nohu či stání na jedné noze s druhou povolenou spolehlivě vede ke křivé pánvi, přitom je to táák pohodlné. Na pánev jsou napojené svaly pánevního dna, které svým napětím či uvolněním přímo působí na orgány a ejhle, důvod k bolestem je na světě.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: