Vypadávání vlasů

Od: Datum: 22.12.12 13:16 odpovědí: 5 změna: 25.12.12 21:40

Dobrý den,mám problém s vlasy.Poslední 2 měsíce mi začly vypadávát vlasy.Jsem z toho moc neštastná,nevím co dělat. Děkuji za odpovědi.Romana;)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: break*
Datum: 22.12.12 13:29

Zajít ke kadeřnici a poradit se s ní.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lena36*
Datum: 22.12.12 15:42

mě vypadávaly vlasy po porodu,doktor mi doporučil šampon Revital 250ml za 160kč,nebo maj ty samé prášky za 600kč.trochu to pomohlo,a nakonec se to uplně zastavilo.ale bylo to tím že jsem přestala kojit.záleží z jakého důvodu ti vlasy vypadavaj a podle toho se zažídit.někdo to má dědičný a někdo z nemoci.radši než ke kadeřnici bych stím zašla za doktorem.ty ti poradí víc,kdežto kadeřnice ti doporučí něco co ti jen pomůže nachvíli a doktor vyléči příčinu..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dolphin*
Datum: 23.12.12 01:51

No tak záleží jaký množství to je, je běžné, že člověku vypadne za den zhruba 60 vlasů. Jinak bych zkusila odvary z kopřiv+ kopřivový čaj (max 3 měsíce) a poklepávání pokožky hlavy (aby se prokrvila), možná ti chybí nějaké minerály...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ron*
Datum: 23.12.12 19:53

Zajděte k lékaři. Můžete mít problém např. se štítnou žlázou. Vyloučí-li lékař zdravotní problémy, kupte si v lékárně nějaké vlasové tonikum, určitě Vám odborně poradí. Vlasy si myjte šetrně, nevysoušejte je fénem, ale jen lehce vysoušejte ručníkem. V mrazech noste čepici nebo alespoň kapuci, i prudké změny teploty můžou vlasům škodit. Užívejte nějaký potravinový doplněk (se zinkem, selenem).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.12.12 21:40
avatar

A nejste ve stresu? Vlasy často vypadávají vlivem stresu. Bavila jsem se o tom s kadeřnicí, a ona mi to potvrdila, a sama řekla, že neví co s tím. Dnes se prodává spousta vitamínů, resp. potravinových doplňků na problémy s vlasy, ale to Vám moc nepomůže, pokud Váš organismus takto reaguje na nějaké starosti. Vím, že se to snadno říká, a hůř uskutečňuje, ale asi to chce se nějak "hodit do pohody", relaxovat, odpočívat... Může to trvat hodně dlouho, rok i déle, než se to upraví. Sestřenici po rozvodu také začaly hrozně vypadávat vlasy, a trvalo to cca půldruhého roku, než jí to přestalo. Pokud by Vás to hodně trápilo, zajděte si na kožní, tam by Vám možná pomohli.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.