Nejste přihlášen/a.
Pracuji jako prodavačka ve spodním prádle.Do obchodu nám chodí zákaznice které z 90-ti% nosí špatnou velikost.I přes to že se doma měří.Většinou je vžito že správná podprsenka má být pohodlná což není pravda.Podprsenka má držet či tvarovat prsa a to pohodlné být nemůže.Pro pohodlí doporučuji pánské tričko.Změřte se a vyberte obvod podprsenky menší.Např.pokud někdo naměří 72 cm měl by nosit 65 nikoliv 70.Zda je velikost košíčků malá či velká neřešte a zaměřte se hlavně na to aby vám velikost byla.Předejdete směšným situacím kdy díky velkému obvodu a malým košíčkům budete mít podprsenku místo zezadu na zádech tak na krku nebo že vám prsa polezou bokem ven.
Proč by měla být správná podprsenka nepohodlná? Když je akorát, ono je to o zvyku, já nosím 65 a je mi pohodlná.
Pokud to nemáte daleko do Herálce (okres ZR, firma Anita), tak si tam zajeďte. Zkušené prodavačky Vám ve firemní prodejně budou klidně i hodinu nosit další a další kousky na vyzkoušení a budou radit, co je vhodné a co méně vhodné. Já si tam vybrala za 20 minut, výrazněji tvarovaná kamarádka vybírala tu zmíněnou hodinu . Myslím, že podobnou firemní prodejnu budou mít i jiné firmy, jen nevím, kde sídlí.
Proč zmenšovat velikost 70C? Samozřejmě se prodávají i "zmenšující podprsenky", ale v 70C nebude podle mě výběr.
Na pěkné zpevnění by podprsenka měla určitě mít klasické kostice+boční kostice. A dávám přednost hladkým košíčkům. Krajkové podprsenky jsou hezké, ale když na ně navléknete tílko, šaty, tričko, tak se mi nelíbí, že pod látkou vystupuje vzor krajky. Mám ráda podprsenky tohoto typu: astratex.cz/...
Proč zmenšovat velikost 70C? Samozřejmě se prodávají i "zmenšující podprsenky", ale v 70C nebude podle mě výběr.