Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kde se seznámit

Od: nene* odpovědí: 18 změna:
Dobrý den, jsem trochu bezradná. Nevím, kde bych se seznámila s nějakým slušným klukem.Je mi 23 let. Studuji VŠ humanitního směru,kde se nedá seznámit. Jako koníček mám posilovnu, kde je ale každý zahledeň do sebe, to stejné v Praze, každý se např. v MHD kouká do mobilu a nevnímá okolní svět...Na internetových seznamkách není nikdo solidní...

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Napsala jste to velice výstižně. Každý je zahleděn sám do sebe, kouká do mobilu a nevnímá okolní svět. Komunikace mezi lidmi jde do kopru. Dřív jsem potkávala lidi, kteří navázali oční kontakt, usmáli se, pozdravili. Dneska když chodím po výšlapech, kdo myslíte, že pozdraví? Ano, jsou to cizí lidé, nemají potřebu pozdravit. A když já, babka, zdravím jako první, občas se žádné odpovědi stejně nedočkám.

Je prostě jiná doba. Za mého mládí se mladí lidé scházeli navečer na hřišti či u rybníka. Sportovalo se, hrálo na kytaru. Bývaly odpoledníky pro mladé, bývaly různé brigády, kde se to mladými jen hemžilo. Třeba já jsem se v roce 1972 seznámila se svým manželem na plese. Dneska pokud přijde na ples někdo sám, je za bílou vránu. Chodí jenom dvojice.

Třeba najdete kamaráda na výletě, na vyjížďce na kole, na koupališti, při cestování ve vlaku, nebo na táboře, pokud byste dělala vedoucí. Tam se mladí seznamovali vždycky snadno. Při nějaké akci studentů, na brigádě apod. Nesmíte sedět doma. Ale na druhou stranu nehledat příliš dychtivě, co má přijít, to přijde. Seznamky bych vypustila, za mě si lidé většinou buď dělají legraci, chtějí se jen pobavit, případně uvažují i o nějakém zisku. Tak ať Vám to vyjde, nemáte zmeškáno. Ale když o tom tak přemýšlím, taky bych asi v dnešní době hledala složitěji, než tehdy před lety. Jaga.

Pěkný den. První odstavec - naprosto ve všem s Vámi souhlasím, až je mi z toho smutno... Městská doprava - to samé... Kam se ten svět řítí...