Nejste přihlášen/a.
Občanský zákoník § 857
(1) Dítě je povinno dbát svých rodičů.
(2) Dokud se dítě nestane svéprávným, mají rodiče právo usměrňovat své dítě výchovnými opatřeními, jak to odpovídá jeho rozvíjejícím se schopnostem, včetně omezení sledujících ochranu morálky, zdraví a práv dítěte, jakož i práv jiných osob a veřejného pořádku. Dítě je povinno se těmto opatřením podřídit.
Počkej dva roky a souhlas nebudeš potřebovat.
To, jestli piercing ano nebo ne, neřeším. Jednak je to tvoje věc, jednak vkus je subjektivní. Většinou se mi líbí, ale jak říkám, může být vkusný (většinou je), ale i nevkusný.
Souhlasím s nutností souhlasu rodičů u změn těla tzv. trvalých - tj. tetování nebo piercing.
Pokud pár kamarádek bude obdivovat pár dnů onen šperk, počítejte s reakcí dalších stovek lidí, co ve vás uvidí krávu s kruhem v rypáku.
Měla jsem studentku, které implantoval do pupíku kroužek její otec. Vyprosila si to. A ačkoliv otec byl chirurg, tak se dívce pupík zanítil a hnisal. Byl to pohled veřejný, protože tehdy se nosily kalhoty na boky a krátičké halenky, aby bylo vidět břicho.
A nejlepší je, jak na tom kroužku v nose zaschne holub. Jeli jsme s takovým ve výtahu a všichni koukali jinam, aby se jim neudělalo špatně.
Je to opravdu nutné? Moje neteř má několik piercingů a tetování a teď se po třicítce vdávala a nepřeji vám vidět, jak vypadá nevěsta v bílých romantických šatech, když je okovaná jak nevím co a na pažích má výjevy z hvězdných válek. Taky znám jednu, co měla celkem pěkný piercing na tváři, ovšem dnes tam má jen díru a dost ji to hyzdí. To už je lepší si třeba obarvit hlavu nazeleno, to aspoň odroste.