Zdravím, mám dotaz. Jsem momentálně na rodičovské dovolené. Ta mi končí 18.11. Mám pracovní poměr na dobu neurčitou,ale jelikož jsme se odstěhovali během rodičovské dovolené asi 60 km daleko,dohodla jsem se se zaměstnavatelem,že pracovní poměr,k tomuto datu ukončíme dohodou. Pracuji jako vychovatelka. Během rodičovské jsme se snažili ještě o druhé miminko a nevycházelo.Asi měsíc tedy rozesílám životopis na různá zaměstnání,kam bych mohla nastoupit. Stalo se to,že mi volala paní ředitelka že sousední vesnice,že ji vypověděla jedna paní učitelka na začátku srpna a je docela zoufalá a nemůže nikoho sehnat. Vzala by mě od září a dcerku do listopadu do školky (než by dovršila tří let a šla by do místní školky). Pro mě ideální a říkala jsem si,že nynější pracovní poměr bych tedy mohla skončit dřív,s tím i rodičovskou dovolenou. Rodičovský příspěvek mám protažený do ledna.Dnes jsem ale zjistila,že jsem těhotná. V pondělí se mám jít domluvit popřípadě s novou zaměstnavatelkou,ale teď nevím vlastně co dělat. Pokud bych nastoupila a ukončila svůj nynější pracovní poměr,neměla bych pak nárok na mateřskou od noveho zaměstnavatele,je to tak? Pokud bych nové paní ředitelce chtěla pomoct aspoň do toho listopadu,mohla bych mít stávající pracovní poměr,být na rodičovské a ještě tedy na nějakou dohodu u nové zaměstnankyně?učila bych pár hodin. Nebo mi na základě nějakého přivydělku stávající zaměstnavatel může pracovní poměr ukončit dříve? Nevím tedy,jestli jde být na rodičovské,zároveň vlastně zaměstnaná a ještě na nějakém"přivydělku". Pri prvním těhotenství jsem byla brzy na rizikovém. Nevím tedy, co dělat.
Četla jsem váš předchozí dotaz. Vřele doporučuji přestat kombinovat, jak vytáhnout ze státu co nejvíc peněz, nechat vše jak je, nové zaměstnavatelce oznámit, že z dohody sešlo, anžto jste těhotná a užívat si to rostoucí miminko v břiše i to, co už je venku. Kdo moc počítá, často se přepočítá.